Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 at det er turn off når mannfolket kommer å spør om vi skal ha sex? HVORFOR IKKE BARE HOPPE PÅ MEG DA MANN! "Du? Vil du ha sex?" sier han mens han ser noe uskyldig ut..... Anonymous poster hash: 3ec31...f97
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Du får si det til ham da, vet du! Du får trøste deg med at det trolig faktisk er et forsøk fra hans side å vise deg respekt, eller lurer på om du er i humør. Kanskje han synes det er enklere å spørre fordi han er redd for å bli avvist hvis han prøver seg og du ikke er i humør til sex? Dere har nok bare litt ulik personlighet og kanskje seksuell selvtillit. Si til ham at du vil tas med storm! Anonymous poster hash: c69e9...3bf
Gjest Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Turn off ja!!! Kle heller av meg og ta meg der og da. ( vel å merke at vi er alene i huset)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Heeeelt enig! Min pleier å si "skal vi pule?". Skikkelig turnoff! Bare gjør det, mann! Anonymous poster hash: 2f746...2c9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Vi har bodd sammen i 8 år nå, han vet godt hva jeg liker og ikke liker. Likevel så spør han om noe så dumt. HOPP PÅ MEG, ta meg med storm, ødelegg klærne mine og rist meg ut av sans og samling! Han er ikke den sjenerte typen og er faktisk bra i sengen, men det lille spørsmålet der gir meg totalt avsmak. Dustemikkel! Anonymous poster hash: 3ec31...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå