Gå til innhold

Hjelp til aftenkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo flinke damer! Vil gjerne ha deres hjelp, er bedt på fest i Oslo Militære samfunn med jobben til mannen. Kleskoden er mørk dress/smoking. Jeg har lyst på en pen aftenkjole, helst lang, evt til knærne. Når det er sagt så bruker jeg str 48, slik at det er noen utfordringer, ikke alt som ser like pent ut på en str mini-flodhest. Forslag mottas med takk!

Anonymous poster hash: cd396...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jæ, flere fine der, likte spesielt den rød og grå. Takk for innspill :-)

Skrevet

Noen av kjolene hos Floyd går opp i store str.

Anonymous poster hash: da51e...0f0
Skrevet (endret)

Gå til Tina Ritzi i Kirkevn. på Majorstuen!!

Hun har masse lekkert :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

jjhouse.com eller noe sånt... du kan sende inn målene dine og får en kjole som er sydd etter dem. Bar pass på å ta målene skikkelig og legg alltid på en cm så kjolen ikke bli pølseskinn ;-)

Skrevet

Da skal jeg sjekke ut Floyd og Tina Ritzi. Vet det er Floyd i Thorvald Meyers gt, er det andre butikker i Oslo?

• 1 år senere...
Skrevet

Mørk dress/smoking er fotside kjole for damer. Mye lekkert i store størrelser med empireliv, men det kommer jo an på kroppstypen om man kler dette. 

Anonymous poster hash: 97819...53c
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tråden er moderert for reklame.

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Skrevet

Beklager, jeg valgte størrelse, men ser nå at størrelsevalget ikke fulgte med videre når jeg skiftet kjolekategorier. Så det er ikke sikkert alle fins i din størrelse...

Anonymous poster hash: 7b09f...6eb
Skrevet

Ja ja, det la jeg ikke merke til. Kjolelinkene er i allefall ferske, det kan jo være noen andre på utkikk :)

Anonymous poster hash: 7b09f...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...