Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hvordan er det? Hva jobber dere som? Anonymous poster hash: c3392...ac6
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Er politi og elsker å jobbe med mange menn! Har aldri opplevd konflikter på arbeidsplassen (noe jeg har gjort i tidligere arbeidsplasser med overvekt av kvinner)! Anonymous poster hash: d4b75...6af
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Jeg var. Jobbet som maskinarbeider eller sto i manuell maskin og cnc maskiner. Jeg trivdes veldig godt, men kjente en del av dem da. Det var andre jenter også der og de trivdes også. Måtte slutte pga. kronisk sykdom, det var ikke av fri vilje. Jeg trivdes kjempegodt og kunne jobbet der i fremtiden. Var sånn sett ikke så verst betalt heller til å ikke ha noe form for utdannelse eller erfaring innen yrket. Jeg har 2 utdannelser innen helse, så ingenting nyting å hente fra de utdannelsene.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Er det jeg også tenker på, virker som en stor fordel å jobbe med menn. Kvinnfolk er så kvalme Er politi og elsker å jobbe med mange menn! Har aldri opplevd konflikter på arbeidsplassen (noe jeg har gjort i tidligere arbeidsplasser med overvekt av kvinner)!Anonymous poster hash: d4b75...6af Er det jeg også tenker på, virker som en fordel å jobbe med menn, kvinnfolk er så kvalmenes Anonymous poster hash: c3392...ac6
Første_Gang Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Jobbet som kokk, typisk mannsdominert yrke.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Ja, jeg jobbet innenfor tele/data. Helt supert å være kvinne blant menn! Trivdes kjempegodt! Anonymous poster hash: 90055...fac
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 jeg jobber som innkjøper i ett veldig mannsdominert firma vel og merke da. Vi er 4 jenter og 35 menn. Elsker å jobbe med menn, så mye enklere enn å jobbe med kvinner. Anonymous poster hash: 844de...e5f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Jeg er maskiningeniør. Jobbet lenge som eneste kvinne i firmaet, men har nå kommet to damer til, men ene har sluttet igjen, og hun andre jobber på en annen avdeling, så i praksis er jeg alene kvinne på jobb. Trives veldig godt, liker meg i mannsdominerte yrker jeg. Blir ikke så mye sladring, men masse snakking likevel da Anonymous poster hash: 7c4ec...531
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Ja, er pilot. Trives kjempegodt, med unntak av ekstremt lange dager (15-16 timer), opp tidlig (ofte i 3-tiden), og mye borte fra familien. Gutta jeg flyr med setter stort sett pris på et feminint innslag i hverdagen, og passasjerene kommenterer ofte at det første gang de flyr med ei jente. Anonymous poster hash: 8de87...e33
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Jobber som vekter.. Det var typisk mannsdominert, men jeg har heldigvis fått mange kvinnelige kollegaer de siste årene Jeg trives bedre nå som jeg byttet til salg- og skjenk. Likte ikke å være stasjonær- og mobilvekter.. Anonymous poster hash: fa1be...823
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Ikke selve yrket, men det er en arbeidsplass som er mannsdominert, ja. Stortrives!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Marineoffiser Anonymous poster hash: 164db...c52
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Jeg jobber som Lakserøkter, også typisk mannsdomminerende yrke, det ble stor snakk da vi yngste jentene på slakteriet fikk tilbud og takket ja til å jobbe ute med oppdrett etter at slakteriet ble nedlagt. Jeg syns dette er en fantastisk morsom jobb, men dagene er mye morsomere når kusinen min jobber sammen med meg. Jeg og hun har en lokalitet som vi passer på og vi stortrives sammen, de andre mannfolka er litt dominerende og prøver seg med spøker, men de ser jo at vi klarer jobben like godt som dem Og de fleste mannfolka som jobber med dette er godt voksne/gamle menn, er noen få i 20 årsalderen. Anonymous poster hash: 1fa93...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå