Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 hvordan var første møte? Jeg skal møte en mann nå til lørdag. Har pratet med han i litt over en mnd og utallige timer på telefonen hver kveld. Jeg føler alt er så riktig men tør ikke å håpe for gode ting kjærlighetsmessig skjer bare ikke meg.. vi kan snakke om alt og har veldig like verdier og holdninger og ganske lik bakgrunn. han har sett mange mange bilder av meg men er fremdeles så redd for at han ikke skal like meg utseendemessig da spesielt kroppen. Har noen få kilo for mye og tenker så på dette... Gleder meg men klarer liksom ikke helt å se det skal gå bra.. Anonymous poster hash: d949b...570
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jeg møtte mannen min på nettet, for mange år siden (år år, tror jeg). Første møtet var spennende, var kjempenervøs! Men han var også nervøs, så da var det greit! Jeg har selv en god del kilo for mye, men det også gikk fint! Hvis han har sett bilde av deg vet han nok hva han går til, og liker det han ser Lykke til, kos deg! Anonymous poster hash: 08e7f...6b3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Åtte år, skulle det stå... Anonymous poster hash: 08e7f...6b3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Vi gjorde det nesten akkurat slik som du beskriver fram til vi møttes. Vi var begge nervøse den kvelden vi skulle møtes. Og det var både spennende, hyggelig og litt... "kleint" Begge var veldig spente og nervøse, så vi snakka litt lite begge to. Men det ble bare bedre og bedre (altså mindre og mindre "kleint") utover kvelden. Vi hadde bestemt oss for før vi møttes, at uansett hvordan det første møtet ble, så måtte vi møtes minst to-tre ganger, for å vite hva vi skulle gjøre videre. Dette ble vi enige om i tilfelle det ikke føltes helt bra første gang, og at det ikke nødvendigvis hadde vært så rart heller. Men for vår del var vi ikke i tvil om å møtes igjen, selv om det hadde vært rart første kvelden. Etter den kvelden har jeg ikke vært i tvil om hvem jeg vil dele livet mitt med! Og jeg er så takknemlig for at jeg tok den sjansen, både å lage profilen på nettsiden, og å møte ham! Lykke til Håper ting kommer til å føles bra!! Anonymous poster hash: e2ea7...588
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 God kjemi, vi satt bare på en benk og pratet utenfor der jeg bor. Var som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Ble kjærester noen dager etterpå. Anonymous poster hash: 4df3e...22e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Jeg traff også mannen min på nettet for 7 år siden.. Vi snakket lenge på nettet og på telefonen før vi endelig traff hverandre. Det tok ca 4-5 mnd, vi bodde i forskjellige byer, langt fra hverandre. Vi var allerede forelsket før vi traff hverandre, så det var mange sommerfugler i magen da vi endelig skulle se hverandre. Vi avtalte å treffe i en by som var verken hans eller min by. Tok hver sitt hotellrom og skulle ta det derfra. Går tur i byen, spise ute, osv. Vi var der i 3 dager (en helg). Etter det gikk det kjempe fort. Tok ikke langt tid før vi lagde vår første baby Anonymous poster hash: a59ff...0a3
Siamese Hellhound Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg hr vært på tre-fire dater med noen som absolutt alt stemte med - bare ikke kjemien da vi møttes ansikt til ansikt. Det var uansett hyggelig, og vi hadde en hyggelig kveld, selv om det ble med det. Men så møtte jeg mannen min, og DER var det kjemi! Tredje gangen vi møttes, flyttet vi sammen, og nå har vi to barn sammen og alt er veldig bra. Så vær forberedt på at det kan bli en hyggelig kveld, men bare det. Men man må jo ta sjansen, ellers blir man jo bare sittende alene. Men ikke bekymre deg for utseendet ditt, han har jo sett bilde av deg og liker deg! Prøv å ha det som utgangspunkt at du er absolutt bra nok, ingenting er så tiltrekkende som selvsikkerhet.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Det finnes noen for oss alle, så kanskje dette er DIN "oh store kjærlighet"! Jeg hadde også noen kilo for mye da jeg møtte mannen min for fem år siden. Vi hadde snakket sammen en måned på nett og telefon før vi møttes! Vi følte begge at vi var gamle kjente da vi møttes og det var ikke kleint i hele tatt! Ha selvtillit! Det smitter over på han også! Ps! Vi er sammen enda og ble nettopp tobarnsforeldre :-) Anonymous poster hash: ac60d...390
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 så godt å høre noen solskinnshistorier her altså Jeg har møtt flere folk på nett men har liksom ikke helt vært det store, men han her har jeg helt andre følelser for enn noen av de andre jeg har møtt. Tusen takk for gode historier Anonymous poster hash: d949b...570
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Møtte mannen min på nettet for 6 år siden. Nå er vi gift, to barn og bor i hus nr 2. Første date gikk vi en 2 milstur i Nordmarka, da gjorde det ikke noe om det ble litt kleint for var alltids noe å snakke om samt se på/kommentere i naturen. Anonymous poster hash: f3afc...180
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Møtte han for 4 år siden, etter noen mnd med snakk på nett og noe tlf.. Var ikke datingside, og jeg var ikke ute etter forhold egentlig, anså han som en god venn og det samme gjorde han om meg.. Men, når vi møttes, så var det fort gjort, vi var u-adskillige etter det Har stiftet familie og forlovet oss Første møtet, som egentlig bare skulle være to venner som møttes for å se en film og spise, endret seg allerede første håndtrykk og blikk <3 De 2 timene vi hadde planlagt sammen, utviklet seg fort til godt over 24 timer, satt oppe nesten hele natten og snakket sammen, han overnattet til og med, fullt påkledd lå vi godt i armene til hverandre til morgenen, når morgenen kom og han skulle på fjellet og møte et vennepar av seg, så ville han ikke reise fra meg, så han inviterte meg med opp Etter det var vi sammen
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Starta med en god klem når vi gikk mot hverandre. Siden har vi vært sammen Venter første barn om noen uker Anonymous poster hash: af477...f9d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Er det han HenningAndre du skal møte? Anonymous poster hash: 6ce05...649
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Er det han HenningAndre du skal møte? Anonymous poster hash: 6ce05...649 hahahaha, nei det er det ikke!! Anonymous poster hash: d949b...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå