Gå til innhold

Bare et lite tips til dere som handler kalendergaver på ebay:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet på ebay i mange år nå, og har fått litt erfaring om hvilke land det er best å handle fra. Jeg har opplevd mange ganger å ikke få varer som er bestilt fra kina. Dessuten er frakttiden så uendelig lang derifra!

Jeg vil anbefale dere å handle fra Hongkong, Singapore og Sør-Korea :)

Varer fra disse landene kommer alltid fort frem:)

Anonymous poster hash: 81c8b...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crap, jeg har nettopp bestilt en drøss med saker fra Kina. Fikk ene varen i går og venter fortsatt på 14. Spent på hvor mange som kommer frem!

Skrevet

Jeg har gått helt bananas på ebay den siste tiden. Har nok bestilt over 40 småting! Ble jo litt summer til slutt da jeg så kontoutskrifta. Har fått noe av det. Ble skuffet over kvaliteten på en del av det. Kjøpte noen kakeformer og annet bakeutstyr, og pynteblomster for å lime på invitasjoner o.l. Ser veldig dårlig laget ut. Jeg skulle heller ha kjøpt ting i butikken og betalt litt mer..

Anonymous poster hash: 66e26...3d5
Skrevet

Ehhh.. Hong kong er jo i kina! Jeg har alltid fått alt jeg har estit fra kina :)

Anonymous poster hash: 9e3d9...99c

Skrevet

Jeg har gått helt bananas på ebay den siste tiden. Har nok bestilt over 40 småting! Ble jo litt summer til slutt da jeg så kontoutskrifta. Har fått noe av det. Ble skuffet over kvaliteten på en del av det. Kjøpte noen kakeformer og annet bakeutstyr, og pynteblomster for å lime på invitasjoner o.l. Ser veldig dårlig laget ut. Jeg skulle heller ha kjøpt ting i butikken og betalt litt mer..

Anonymous poster hash: 66e26...3d5

Næ, så rart!

Du bestiller noe som koster nada, og er misfornøyd med kvaliteten? Overrasket? 

Det er ganske mye sannhet i gamle visdomsord, skjønner du, og ett av dem er jo at "du får det du betaler for". 

Anonymous poster hash: d59c0...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...