Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Vi har vært sammen mange år og jeg har egentlig ikke tenkt over det, men nå har jeg pendlet mye og jeg har vært mye alene og begynt å virkelig se hvem han er når jeg kommer hjem. Dette er ikke noe som har skjedd nettopp, han har bestandig vært slik. F.eks vi har speil i HELE huset, det er seriøst overalt. Vi har 4 digre speil på stuen og der kan han stå å speile seg i en halv evighet. Han er veldig forfengelig, kjøper nye klær i ett sett. Har aldri vært borti noen som er så opptatt av klær som ham. På facebook'en har han en angro av bilder av seg selv. Jeg vil si at 90% av bildene han legger ut er av ham selv mens det dukker opp noen få ganger opp bilder av resten av familien. Når han forteller om samtaler er det bestandig han som har den beste vitsen, det beste huset - alle andres er dritt o.l. Han er uhorvelig smart - 156 i IQ. Han husker alt og går på et studie som egentlig ikke er en dans på roser, men på tross av at andre graver nesa ned i bøkene i flere uker så sitter han å skumleser igjennom bøkene på noen få dager å får topp-karakterer. Noe som har bestandig vært litt slitsomt er at han har et voldsomt behov for å vise at han er bedre på ting enn meg. Det kan være alt fra matlaging til hvem som kjører best bil osv. Han tror ofte at andre er forelsket i ham mens det egentlig bare var en hyggelig samtale eller at man bare tilfeldigvis var i samme rom. Han var før skråsikker på at han var den som kunne redde verden, men dette har heldigvis gitt seg nå.Han har mange flotte sider også, han er smart så man går aldri lei av å diskutere med ham ettersom han har en voldsom kunnskap, han er beskyttende, flink til å lage mat, ta seg av barna våre og er snill med meg og til tider litt for ærlig, hehe. Han gir meg fine og gjennomtenkte gaver osv. Jeg koser meg veldig med ham selv om det kan bli litt slitsomt iblant med denne selvopptattheten Anonymous poster hash: e2494...867
Perlejente Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Shit, det her er akkurat som å lese om barnefar her.. Han har narsisstisk personlighetsforstyrrelse.. Og helt arbeidsufør pga diagnosen.. Han fungerer ikke sosialt, forstår ikke hvordan samfunnet er bygd opp og fungerer rett og slett.. OG meget meget opptatt av seg selv.. Veldig forfengelig Fungerer mannen din sosialt og i arbeid? Men man kan vel ha en "lett" narsistisk personlighetforstyrrelse også..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Shit, det her er akkurat som å lese om barnefar her.. Han har narsisstisk personlighetsforstyrrelse.. Og helt arbeidsufør pga diagnosen.. Han fungerer ikke sosialt, forstår ikke hvordan samfunnet er bygd opp og fungerer rett og slett.. OG meget meget opptatt av seg selv.. Veldig forfengelig Fungerer mannen din sosialt og i arbeid? Men man kan vel ha en "lett" narsistisk personlighetforstyrrelse også.. Takk for svar! Det var jo synd med eksen din at han ikke klarer å fungere i samfunnet Han er vell en som blir sett på som... spesiell kan man vell si. Er ofte jeg bare har lyst til å begrave hode i hendene mine når han kommer med merkelige utsagn blant folk Han fungerer i samfunnet, altså at han har tidligere jobbet og går nå på et studie og har noen venner, men det er ikke mange. Nettverket er stort da ettersom han er svært sosial da. Han er sikkert ikke blod narsisst, men han har kanskje en lett variant? HI Anonymous poster hash: e2494...867
Perlejente Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Kan du sende meg pm så kan vi ta det mellom oss? Du skriver veldig interessante ting, og jeg vil gjerne prate med deg om det, for det er helt klart at jeg ser mange trekk her, med bare det lille du skriver, men vi tar resten på mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå