Gå til innhold

Stemte du og søsknene dine det samme ved stortingsvalget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi fem søsken og ingen av oss stemte det samme (Sv, mdg, krf, ap, og høyre), og jeg syns det var litt artig at vi alle er så forskjellige. Ble derfor nysgjerrig på hvordan andre søskenflokker stemmer i forhold til hverandre. :)

Anonymous poster hash: 3eab6...c2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke... Ikke akkurat noe jeg diskuterer med min bror :P Men vet mine foreldre stemte AP som meg.

Anonymous poster hash: f7648...9f0
Skrevet

Faren min stemmer Høyre, moren min AP, broren min Høyre og jeg blankt. 

Anonymous poster hash: 355be...9c9
Skrevet

Nei, hun ene stemte frp, hun andre stemte høyre, og han stemte ap.. Jeg stemte høyre.

Foreldrene våre og resten av slekta er aktive i ap, så det er ikke tvil om hva de stemmer.

Anonymous poster hash: e70d7...9cd
Skrevet

jeg stemte høyre, samboeren min rakk ikke å stemme men hadde stemt høyre, pappa frp og mamma venstre. :)

Skrevet

Min far stemte ap, min mor, min yngste søster og jeg stemte sv. En annen søster stemte frp. Vet ikke hva resten stemte.

Anonymous poster hash: 4f884...497

Skrevet

Min mor, far, søster, svoger og jeg stemte høyre. Mao ikke så opphetet politiske diskusjoner når vi samles.

Anonymous poster hash: 67358...2b3

Skrevet

Her stemte alle ap. Glad jeg har en oppegående familie som ikke stemmer FrP!

Anonymous poster hash: 16ac5...7d0

Skrevet

Tvilar på at alle stemte det samme, men det er kanskje 75% som gjorde det..

Skrevet

Glad jeg har en oppegående familie som ikke stemmer AP :)

Her stemmer alle Høyre.

Anonymous poster hash: 807f4...a49

Skrevet

Ja da, dere er veldig imponerende :-p
Skrevet

Jeg vet ikke hva søsteren min stemte, men ut fra meningene hennes antar jeg at hun stemte enten ap eller sv, mest sannsynlig sv, og jeg stemte ap, så vi stemte hvertfall på samme side.

Anonymous poster hash: 11323...def
Skrevet

Jeg vet ikke nøyaktig hva alle stemte, men hele familien stemte rød-grønt i allefall.

Anonymous poster hash: 465ee...97d
Skrevet

Tror søster'n stemte De grønne, selv ble det Ap på meg. Mamma følte hun måtte støtte stakkars Sv, vet ikke hva pappa stemte...

Anonymous poster hash: 37d6a...703

Skrevet

Jeg tror ikke det. Familien spenner over en del partier. Tar jeg med søskenbarn og tanter og onkler hadde familien folk inne på 4 eller 5 lister i samme kommune forrige kommunevalg.

Anonymous poster hash: 6beb7...f52
Skrevet

Ja, heldigvis :) Vi er alle solidariske mennesker, som bryr seg om våre medmennesker. Så da skjønner man nok hvilken side vi hører til ;)

Anonymous poster hash: 1174c...538
Skrevet

Aner ikke. Ene broren min er ihvertfall mer rød enn meg, men hva alle har stemt det aner jeg ikke!

Skrevet

Har ikke peiling! Ikke er det noe jeg spør dem om, og ikke har jeg snakket med noen av søsknene mine siden valget. 

Det er hemmelig valg her i landet - ergo er ikke dette noe vi trenger å diskutere!

Anonymous poster hash: 302a7...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...