Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Hei, Jeg er gravid med min første og alene i denne prosessen. jeg har en flott lege som er flink på oppfølging, men jeg sliter med mye negative tanker og angst rundt det å være gravid. Jeg har en historie med spiseforstyrrelser, og legen min sier jeg bør kontakte evt jordmor for å ha noen å snakke med om alle disse tankene. Legen min mener han ikke har nok kunnskap om tankene og følelsene som kommer rundt det å være gravid. Er dette noe en jordmor kan hjelpe med? Anonymous poster hash: 2afd3...1d5
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Jeg fikk fødselsangst etter førstefødselen min som ikke gikk slik den skulle. Etter at jeg ble gravid andre gang gikk jeg til jordmor for oppfølging av angsten og fødte normalt da tiden kom, en fantastisk fødsel. Så ja jeg vil påstå at hun kan hjelpe deg med det, hun er spesialist på området graviditet og fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Jeg fikk fødselsangst etter førstefødselen min som ikke gikk slik den skulle. Etter at jeg ble gravid andre gang gikk jeg til jordmor for oppfølging av angsten og fødte normalt da tiden kom, en fantastisk fødsel. Så ja jeg vil påstå at hun kan hjelpe deg med det, hun er spesialist på området graviditet og fødsel. Jeg ringte min lokale helsestasjon for å finne ut om jordmor kunne hjelpe meg. Jeg prøvde å forklare "problemet" mitt, men fikk egentlig til svar at jeg hadde en så bra lege at det ikke var vits å snakke med andre.. Jeg følte mest at jordmor ikke var interessert i å hjelpe til med noen ting.. Anonymous poster hash: 2afd3...1d5
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Jeg fikk fødselsangst etter førstefødselen min som ikke gikk slik den skulle. Etter at jeg ble gravid andre gang gikk jeg til jordmor for oppfølging av angsten og fødte normalt da tiden kom, en fantastisk fødsel. Så ja jeg vil påstå at hun kan hjelpe deg med det, hun er spesialist på området graviditet og fødsel. Jeg ringte min lokale helsestasjon for å finne ut om jordmor kunne hjelpe meg. Jeg prøvde å forklare "problemet" mitt, men fikk egentlig til svar at jeg hadde en så bra lege at det ikke var vits å snakke med andre.. Jeg følte mest at jordmor ikke var interessert i å hjelpe til med noen ting.. Anonymous poster hash: 2afd3...1d5 Dårlig jordmor og dårlig helsestasjon! Ring sykehuset du skal føde på, å forklar at tankene dine og at du trenger noen å snakke med. Jeg fikk timer på Rikshospitalet for min angst, helt uten problemer. Sykehuset burde ta deg på alvor. Evt, få legen din til å henvise deg til sykehuset dere du skal føde for denne angsten, si at du trenger samtaler med jordmor for disse negative tankene og angsten. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Jordmor jeg kom i kontakt med jobber visstnok på sykehuset, og jeg bestemte meg med engang om at det er uaktuelt for meg å føde her jeg bor. Desverre.. Har private jordmødre en annen innstilling? Anonymous poster hash: 2afd3...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå