Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #26 Skrevet 2. april 2015 Kanskje du får føde noen flere barn 😂 Anonymous poster hash: c63d7...0bf
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #28 Skrevet 1. juli 2016 Få han til å runke en halvtimes tid før dere har dere Anonymous poster hash: 292a8...6c3
Ylva og Mathilde Skrevet 1. juli 2016 #29 Skrevet 1. juli 2016 Xylocain går bra, og det virker ikke så fort at det er noen krise om du får litt på deg. Ellers tror jeg nok Kondomeriet selger kondomer med lidokain på innsiden, Durex produserte i hvertfall det en periode. Google start-stopp-teknikk, og sjekk om det er noe for dere? Evt be ham alltid masturbere i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #30 Skrevet 1. juli 2016 Long love kondomer... Anonymous poster hash: 37cfa...0ba
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #31 Skrevet 1. juli 2016 Sug ham først til han kommer, så leker han med deg mens han blir hard igjen og så er det bare å kjøre på. Det burde holde og hvis ikke si det til ham og be ham tenke på noe usexy som tall eller idrett mens han tar deg. Det funket her Anonymous poster hash: ae4fe...061
Gjest Antarctica Skrevet 1. juli 2016 #32 Skrevet 1. juli 2016 Vil minne om at tråden er tre år gammel, så HI er kanskje ikke bortpå og sjekker jevnlig mer. (Hvis alt annet går galt kan man kanskje bruke gode gamle "lapskaus med innvollsorm, lapskaus med innvollsorm"?)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #33 Skrevet 1. juli 2016 Sitter i samme situasjon. Her ble løsningen delay serum fra kondomeriet. Han holder litt lenger, og han får den opp mye raskere igjen etterpå. I tillegg fant vi ut at mitt vibro-egg funker fint. Jeg sitter oppå han,som om jeg skal ri han, mens jeg tilfredstiller meg selv på klitoris med egget, da kommer det også borti han. Og han får reisning mens jeg holder på. Bare å sette seg på han før jeg kommer,og fortsetter med egget mens jeg rir han. Da kommer vi ofte samtidig :-) Anonymous poster hash: 086f6...f91
andrekke2 Skrevet 2. oktober 2020 #34 Skrevet 2. oktober 2020 Pille mot for tidlig utløsning - https://qualitypillsprovider.com Jeg mottok bestillingen alt var i orden og pillene virker kongebra.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #35 Skrevet 2. oktober 2020 18 minutter siden, andrekke2 skrev: Pille mot for tidlig utløsning - https://qualitypillsprovider.com Jeg mottok bestillingen alt var i orden og pillene virker kongebra. Flott for deg. Tråden er 7 år gammel. Anonymkode: 20afa...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå