Gå til innhold

Dere som har hvite vegger: hva slags gardiner har dere i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farge, type oppheng?

Anonymous poster hash: d32e1...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyse gardiner. Har gardiner fra tak og ned til gulvet. 

Anonymous poster hash: 1c814...9c4
Skrevet

Har ikke gardiner, men hvite stoffpersienner.

Skrevet

Lameller

Anonymous poster hash: 10da3...d47

Skrevet

Ingen. Rullegardiner på soverommene. Har ikke direkte innsyn fra noen vinkel, 3 etg. Leilighet

Anonymous poster hash: 7254a...f16

Skrevet

Har hvite, supertynne gardiner fra tak til gulv.

(har i tillegg til to hvite vegger, to grå vegger)

Skrevet

Har einsfarga lingardiner i lingrå farge med litt mønster på, kjøpt på Living.  Dei heng i stålstenger frå kirch.

Anonymous poster hash: bb6c6...151
Skrevet

Vi har hvite vegger og hvitt tak, samt hvite gardiner med ruglete mønster i. Vanlig svart gardinstang fra vegg til vegg. Var og to verandadører i stua og der helger det gjennomsiktige hvite blondegardiner på gammeldags stålbue som går ut fra veggen for å få en litt større følelse av at det er en dør der.

Anonymous poster hash: fd3f5...f91
Skrevet

Blå gardiner. Deilig med en kontrast til alt det hvite.

Anonymous poster hash: 60a71...90e

Gjest vinterbrud
Skrevet

Her har jeg hvite gardiner som henger på en vanlig hvit/grå gardinstang.Jeg har også hvite persienner.

Skrevet

Har hvite vegger og lilla gardiner. Er veldig fornøy. :)

Anonymous poster hash: cec8c...e5b
Skrevet

Hvite gardiner med litt hvitt stråmønster i. De henger på en gardinstang i børstet stål. Tredd innpå stanga (ikke ringer). Helt ned til gulvet, både på de store vinduene, verandadøren og på det ene husmorvinduet vi har på stuen.

Anonymous poster hash: 238c9...5c2
Skrevet

Jeg tror fargen på veggen er noe ala krem. Har også en liten vegg på 1 m, den er grå.

I stua har jeg grå lingardiner med noen svarte detaljer.

På kjøkkenet har jeg samme farge, og der har jeg egentlig en sandaktig/beige farge på liftgardiner. Men nå er de til vask så nå har jeg grå blondegardiner ;)

Anonymous poster hash: 12e63...1e3

Skrevet

Sort/gullignede farge på gardinene. Veldig fin kontrast til stor hvit stue synes jeg. Gardinene er i silke, tredd på sorte stenger.

Anonymous poster hash: 9c784...429

Skrevet

Jeg tror fargen på veggen er noe ala krem. Har også en liten vegg på 1 m, den er grå.

I stua har jeg grå lingardiner med noen svarte detaljer.

På kjøkkenet har jeg samme farge, og der har jeg egentlig en sandaktig/beige farge på liftgardiner. Men nå er de til vask så nå har jeg grå blondegardiner ;)

post-42-1101666_thumb.jpg

Skrevet

Hvite vegger i stue og på kjøkken. har beige/grå lifter i lin fra home&cottage i stua. Er veldig glad i naturfarger og duse/tåkefarger så alt går i grått, beige, tåkeblått/rosa/lilla og naturhvitt. ikke alle fargene på ett sted selvsagt. gråblå og hvite lifter på kjøkkenet. 

Skrevet

Gardinene skiftes fra sesong til sesong. Hvite, lette sommergardiner enda. Noe mørkere urover høsten, røde i jula, grå eller kanskje brune på etterjulsvinteren, før det blir skikkelig vårgrønne til våren igjen.

Anonymous poster hash: 8511b...4a8

Skrevet

Har nettopp flyttet inn i vår nybygde Villa, og vi har hvite gardiner med maljer. Elsker maljer på gardiner, ser litt ekslusivt ut også synes jeg ;)

Anonymous poster hash: 1522c...269
Skrevet

Har et gammelt hus med gammel sjel og liker også gammelt interiør. Panel i tak og på vegger, malte tømmervegger etc. Sommertid har jeg tynne, gjennomsiktige, hvite gardiner med svake lys, lys oransje blomster et par steder. Gulvlengde. Henger på hvite stenger med gullbrush, enkle kuler i endene. Høst og vår har jeg vevde mosegrønne gardiner. Jula varme, tunge røde.

Skrevet

Har nettopp flyttet inn i vår nybygde Villa, og vi har hvite gardiner med maljer. Elsker maljer på gardiner, ser litt ekslusivt ut også synes jeg ;)

Anonymous poster hash: 1522c...269

Og jeg får litt sånn europris følelse av maljer. Smaken er som baken, men eksklusivt er det ikke!

Anonymous poster hash: 79b22...d04

Skrevet

Lyse lameller...

Anonymous poster hash: 686cc...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...