Gå til innhold

Inspirert. Hva sier barnehagen til dere om barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: d495d...c8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om eldste sier de at han er rettferdig, høflig, real og sosialt oppegående. Han er 5 år.

Om minsten sier de at han er noe for seg selv, en luring, en hissigpropp og en engel med skjit på vingan. Og det er jeg helt enig med de i, mitt lille pøbelfrø :) Han er snart 3 år.

Anonymous poster hash: 0b5d5...269
Skrevet

At hun er livlig, blid, sosial, har glimt i øyet og en herlig humor.

At hun ligger langt foran de andre 4-åringene på de fleste områder og leker nesten utelukkende med de som er eldre enn seg. Hun er filosofisk og kunnskapsrik. Hun er aktiv og veldig motorisk flink.

De sier også at hun er temperamentsfull og lar seg ikke pille på nesen, kan bli fly forbannet men det går fort over heldigvis. Kan være litt rampete og finne på rare ting, hun har "rømt" fra barnehagen to ganger.

Anonymous poster hash: 2844b...e6d
Skrevet

Minsten er så søt, en liten storsjamør som alltid er blid.

Eldste er en morsom liten fyr med mye på hjertet. Han er rettferdig, er ikke den som skal bestemme leken, men lar seg ikke styre til ting han ikke vil. Han leker med hvem som helst så lenge det er noe morsomt de driver med, empatisk. Rampete.

Anonymous poster hash: fc4b6...284
Skrevet

At ho er ei jente som vet hva ho vil, sier ifra når det er noe, ordentlig kosejente som er blid og fornøyd.

I dag fikk jeg høre at nå har ho blitt ordentlig varm i trøya i bhg og baner vei om det er noe ho vil :P Det er nå det kommer frem at ho en enebarn og ikke deler oppmerksomhet eller andre ting med noen andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: 38eb1...b22
Skrevet

At hun er sosial, har temperament, inkluderende, MYE vilje, ikke så flink til å vente på tur / utålmodig, snill, flink med de yngre barna, morsom og kreativ.

Hun er 3 år :)

Anonymous poster hash: bf0d1...99e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...