Gå til innhold

Gavetips til gutter 12-13 år. HJELP MEG!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må av ulike grunner, bl.a. fødsel i desember, starte tidlig med julegavehandel i år. Guttene i familien, samt fadderbarn, vokser fort og det blir vanskeligere å kjøpe gaver til dem.

Har noen tips til hva jeg kan gi i gave gutter i 12-13 årsalderen, synes det virker som de har så mye også... Har bare jenter selv, og de synes jeg det er mye enklere å finne noe til.



Anonymous poster hash: 4ef71...a85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dataspill står på 10-på-topp-lista her i huset, men de fleste kjøpes på nett.. Ellers er bøker en kjær gave! Du kan jo eve "safe" og kjøpe gavekort? Da hadde han nok satt størst pris på gavekort hos Platekompaniet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å gi tips når jeg ikke vet interessene til guttene. 

-Filmer er en sikker vinner her i huset.

-Gaveabonnement på blad, 

-Bok, spør i bokhandleren hva som fenger den aldersgruppen, eller spør foreldrene om hvilke bøker han liker.

 



Anonymous poster hash: 3c98a...0e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på kino, bøker, penger (?), klær, gavekort på Platekompaniet e.l. Er selvfølgelig vanskelig å finne gaver til de som har alt, men selv slike barn vokser vel og trenger nye klær f.eks? :-) Driver de med noen form for idrett, har en hobby eller noe så kan en kanskje kjøpe noe rettet mot den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ørepropper eller headset. Til jul i fjor kjøpte jeg Bluetooth headseth i en kul farge til gutter i den alderen, og det var meget populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset hadde det vært populært med hårvoks, dusjsåpe, parfyme og deodorant. Gode ørepropper var et godt tips. Gavekort på kino er også en fin gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter i den alderen og de tar gjerne imot duppedingser som høretelefoner o.l. Om guttene du skal kjøpe til ikke har music angel (en liten høytaler med super lyd som du plugger i mobilen) er det en super gave, de brukes masse her når de er ute med venner.

 

Ellers er gavekort på itunes/gameshop supert, men også gavekort på kino.

 

Deostick, dusjsåpe som lukter godt o.l. er også populært.

 

En genser eller t-skjorte fra et populært ungdomsmerke som f.eks Outfitters Nation er topp gaver.

 

Ellers får de jo aldri nok av superundertøy, ullsokker, skihansker, buff, en kul lue e.l.

 

I fjor kjøpte jeg Camelbak flasker med navn på til guttene mine og fetterne deres, de har blitt brukt daglig siden så det var virkelig et godt kjøp

http://www.barerips.no/categories/camelbak-06



Anonymous poster hash: abdf1...347
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...