Gå til innhold

Trenger innspill til underholdning og musikk i bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger bryllup - er helt i oppstartsfasen og vet egentlig ikke helt hva jeg ønsker. Men en ting er sikkert, jeg vil at det skal være et bryllup hvor folk ikke kjeder seg. Jeg ønsker at gjestene skal bli i godt humør, slappe av, kose seg, prate med hverandre og danse masse.

Hvordan får jeg til den gode stemningen?

Hvordan musikk bør jeg ha og hva trenger jeg? I kirka, før/under/etter middag, til dans?

Er det andre "underholdningsbidrag" en bør ha?

Anonymous poster hash: 56e71...877
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen innspill? :wub:

Skrevet

Om du leier Superband er du garantert god stemning!! :-)

www.superband.no

Anonymous poster hash: 3f314...27a

Skrevet

Det vigtigste for og få god stemning, er at folk føler seg "hjemme" tenk på det når du lager bordplassering.

Jeg synes ikke at bruden og gommens familie trenger og mixes for den ene kvelden.

Plaser folk, hvor du vet at de vil kose seg og prate, da er festen igang med det samme

Skrevet

Det vigtigste for og få god stemning, er at folk føler seg "hjemme" tenk på det når du lager bordplassering.

Jeg synes ikke at bruden og gommens familie trenger og mixes for den ene kvelden.

Plaser folk, hvor du vet at de vil kose seg og prate, da er festen igang med det samme

Har du flere tips til hvordan gjestene kan føle seg velkomne og "hjemme"?

I de få bryllupene jeg har vært i, har jeg ikke kjent brudeparet så godt selv om vi har vært i familie. Bruden og brudgommen har vært så travle, at jeg knapt har fått pratet med dem. Å så har jeg blitt plassert sammen med folk jeg ikke kjenner, gjerne veldig gamle folk eller veldig unge folk.

Skrevet

www.superband.no

Hehe, de så jo veldig kule ut.

Vet du hva det koster for en kveld? Når er det vanlig at bandet begynner å spille og hvor lenge spiller de?

Skrevet

Prøver å dytte litt...

:-)

Skrevet

www.superband.no

Vet du hva det koster for en kveld? Når er det vanlig at bandet begynner å spille og hvor lenge spiller de?

Noe av de tingene finner man jo like billig på lekebutikker, nille osv. Ikke alt det lønner seg å kjøpe på ebay.

Jeg mottok forresten noe pynteblomster for å lime på bordkort fra ebay her om dagen. Herregud så dårlig kvalitet. Halvparten av blomstene var dritstygge. Løse tråder, skjeve, ujevn størrelse og gikk opp i sømmen. Virker som det er en gooood grunn til at det er billig.

Skrevet

www.superband.no

Noe av de tingene finner man jo like billig på lekebutikker, nille osv. Ikke alt det lønner seg å kjøpe på ebay.

Jeg mottok forresten noe pynteblomster for å lime på bordkort fra ebay her om dagen. Herregud så dårlig kvalitet. Halvparten av blomstene var dritstygge. Løse tråder, skjeve, ujevn størrelse og gikk opp i sømmen. Virker som det er en gooood grunn til at det er billig.

ups, lønner seg ikke å ha flere faner i nettleseren oppe samtidig som man skriver og snakker i telefon, hihi.

går i surr hva man svarer på her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...