Gå til innhold

Vanskelig valg, hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et valg vi må ta fortløpende, Min søster og hennes familie vil ha oss med på ferie til Karibia neste år (selve turen vil bli sponset av våre foreldre så vi må bare ha lommepenger selv) men så har vi planer om å gifte oss til våren og ha nærmeste familie på feiring etterpå, i tillegg tenker vi mye på å få et barn til men det blir uaktuelt om vi skal på ferie neste sommer. Begge disse kommer i hvertfall til å ha en økonomisk belastning på 25-30 000,- men vi har bare råd til ett av de..

Hva ville dere gjort i min situasjon, blitt med på ferie med søstern eller giftet dere og fått et barn til?

Anonymous poster hash: fe1eb...800
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift og barn :) Gir mer glede i lengden.

Skrevet

Hva ville dere gjort i min situasjon, blitt med på ferie med søstern eller giftet dere og fått et barn til?

Seriøst? Har dere ikke mer lyst på giftermål og barn enn det så bør dere kanskje velge ferien...

Anonymous poster hash: 365e5...b41

Skrevet

Selvfølgelig har vi veldig lyst til å gifte oss og få et barn til, men har og lyst til å reise på ferie med søstern.

Har tenk litt at giftemål og barn kan vi utsette ett år men ferien får vi ikke tilbake.. Men det var kanskje dumt å spørre her inne.

Skrevet

ville reist på tur :-) Hvor gamle barn har dere nå?

Anonymous poster hash: fdbd4...2ac
Skrevet

Gift dere på cruiseskipet! Mange som gjør det :-)

Så har dere jo nærmeste familie samlet og kan ta det som en bryllupsreise i samme slengen :-)

Kan jo hende det tar litt tid å bli gravid, men du kan jo fint reise på cruise selv om du er i 1 trimester. Er jo ordentlige forhold på cruise. Bare pass litt på hva du spiser, bruke antibac, bevege seg på flyturen...

Anonymous poster hash: 4b118...b2a
Gjest Bjørketreet
Skrevet

Så rart at noen her tror at du MÅ velge bort den ene tingen, når du KAN få i pose og sekk  :D

Gifte dere og få barn kan dere jo gjøre etterpå  :P Selv om du gjør den ene tingen først betyr ikke at du verdsetter det mer enn det andre. 

Jeg ville dratt på tur, og tatt det andre etterpå! En spandert ferie til Karibien er jo en stor opplevelse.

(Vet forresten om folk som drar til Karibien å gifter seg, høhø ;) )

Skrevet

ville reist på tur :-) Hvor gamle barn har dere nå?

Anonymous poster hash: fdbd4...2ac

Vi har tvillinger på 3 år :D

Skrevet

Hva med å gifte seg på turen? og lage baby på turen\brullypsnatten.. :)

Anonymous poster hash: 71b68...ae9
Skrevet

Jeg ville dratt på tur. Spart opp penger etter turen og giftet meg.

Anonymous poster hash: f82f2...b09

Skrevet

Eller giftet dere hjemme, men gjort det veldig enkelt og hatt turen som en slags bryllupsreise :)

Anonymous poster hash: 71b68...ae9
Skrevet

Så rart at noen her tror at du MÅ velge bort den ene tingen, når du KAN få i pose og sekk  :D

Gifte dere og få barn kan dere jo gjøre etterpå  :P Selv om du gjør den ene tingen først betyr ikke at du verdsetter det mer enn det andre. 

Jeg ville dratt på tur, og tatt det andre etterpå! En spandert ferie til Karibien er jo en stor opplevelse.

Ja det er det vi har tenkt på og reise først å gifte oss og få barn etterpå, men følelsene er ikke helt enige for tiden og vi må bestemme oss innen fredag da min mor og søster skal bestille turen da.

Mannen ville helst ha fått barn i går men jeg tror jeg vil vente, 3åringene er såpass krevende nå så kanskje det blir bra om de er et år eldre før det kommer ett nytt barn i hus (evt to da vi har tvilling gener på begge sider av familien inkl meg og min tvillingsøster).

Men får gå kraftig inn i tenkeboksen og få snakket med mannen i kveld så får vi se hva det blir til :D

Skrevet

ER DETTE RETTE PLASSEN OG TA OPP DETTE EMNET??????

Anonymous poster hash: 389cc...3f1
Gjest Bjørketreet
Skrevet

Ja det er det vi har tenkt på og reise først å gifte oss og få barn etterpå, men følelsene er ikke helt enige for tiden og vi må bestemme oss innen fredag da min mor og søster skal bestille turen da.

Mannen ville helst ha fått barn i går men jeg tror jeg vil vente, 3åringene er såpass krevende nå så kanskje det blir bra om de er et år eldre før det kommer ett nytt barn i hus (evt to da vi har tvilling gener på begge sider av familien inkl meg og min tvillingsøster).

Men får gå kraftig inn i tenkeboksen og få snakket med mannen i kveld så får vi se hva det blir til :D

Dere får snakke skikkelig om det, og kanskje sette opp en for/mot liste :D

Jeg håper dere drar på tur, er misunnelig hihi

Skrevet

Siden du har tvillinger på 3, hadde jeg utsatt nestemann ett ekstra år.. Jeg har 3 barn på 7,5 og 5 mnd og det er travelt med 3.. Reis og kos dere :)

Skrevet

Jeg ville giftet meg i karibia :-) hatt superenkelt grillparty etterpå hjemme og fått barn :-) ja takk til alt!

Skrevet

Hadde gjort begge deler :)

Anonymous poster hash: eeb5c...f56

Skrevet

Ååå gift dere på turen når dere har sjansen til det. Det blir jo servert på sølvfat for dere jo. ;)

Skrevet

Hadde uten tvil reist .. Tenk for en opplevelse å ha sammen :-)..

Skrevet

Jeg hadde giftet meg på turen. Et bryllup til den prisen er ikke av de største bryllupene uansett, noe jeg er veldig for! :)

Anonymous poster hash: b7463...25d
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hadde det vært min søster og jeg som hadde fått et sånt tilbud fra foreldrene våre, så hadde jeg takket høflig, men bestemt nei takk. For meg hadde det vært totalt uaktuelt å dra på ferie sammen med henne. 

Men det er meg, støtter andre som skriver her at det ikke er noe som helst problem å få i pose og sekk her; gift dere i løpet av ferien. 

Skrevet

Jeg hadde reist på ferie - og fått et barn til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...