Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Uten å ta bøodprøve?klarer ikke sprøyter. Anonymous poster hash: 62811...bba
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Da må du ta prikktest. Da rasper de deg i huden gjentatte ganger. Om det er bedre må du selv bestemme. Ellers får du avgjøre det selv ved å eksponere deg for allergenene du mistanker at du er allergisk mot. Anonymous poster hash: 92815...386
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 De legger dråper av bjørk, timotei, gress, burot, katt, hund, hasselnøtter, støv, midd, ja alt du vil testes for, på huden din. Så bruker de en luten ting og presser dråpene inn i huden din (ikke igjennom huden altså ). Så legger de en dråpe med vann ved siden av som kontroll. Er du allergisk vil du gå en blemme der dråpen du reagerer på, på den måten ser man om du reagerer eller ikke. Men med blodprøve får man mer nøyaktig hvor mye man reagerer på hver ting. Jeg reagerer på alt jeg nevnte øverst. Alt vistes på prikktesten, større og mindre blemmer ved alle dråpene. Men med blodprøver så man at jeg reagerte litt (3) på hund, men veldig på katt (7). Har alltid blitt litt tett i nesa og klør i øya når jeg klipper gress, og fikk litt utslag på prikktesten på gress. Men av blodprøvene kom det fram at det faktisk er gress jeg reagerer mest på (8). Det var jeg ikke klar over Så jeg vil anbefale deg å ta blodprøven, der får du tydeligere resultater Anonymous poster hash: 46143...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå