Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Fødte et barn for 5 mnd siden og har hatt opp og nedturer side .. Er så trist og lei... Og føler meg som et tomt, ubrukelig skall etter graviditeten... Far hører ikke på meg når je sier jeg har det forferdelig inni meg... Og blir bare sur. Vet ikke hva jeg skal gjøre, orker ikke mere snart... Føler meg som verdens dårligste mor, og synest ikke hun fortjener å ha en sånn trist og egoistisk mor! Er så redd for å søke hjelp, siden jeg er så redd for at de skal ta i fra meg babyen min da, siden jeg har disse tankene. Hun er det eneste jeg lever for! Håper noen kan gi meg noen gode råd, å ikke dra meg ennå lengre ned i mørket. Anonymous poster hash: 5791b...105 Anonymous poster hash: 5791b...105
Monajenten Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Det er ingen som tar fra deg babyen din selv om du har det tøft og vanskelig. Det høres ut som om du kanskje har fødselsdepresjon og jeg syns du skal ta kontakt med fastlegen din og fortelle hvordan du har det. Da kan han hjelpe deg videre. Ingen tar babyen din Sender deg en klem i natten og ønsker deg lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Om det er lettere for deg, kan du i første omgang snakke med helsesøster. En liten tur ned på Helsestasjonen for veiing og måling f.eks. Så kan du nevne at du gjerne skulle hatt time med Helsesøster for en samtale om noe som er vanskelig for deg. Og du, det går bedre - mye bedre! Du trenger bare litt hjelp gjennom en tung og vanskelig tid. Terskelen kan være høy for å be om hjelp, og kanskje enda høyere når du har en partner som ikke tar deg på alvor. Men fagpersoner tar deg på alvor! Vær så snill å be om hjelp. For din skyld, og for babyen din sin skyld. Ingen vil ta fra deg babyen din - som trenger mammaen sin Klem til deg Anonymous poster hash: 88c43...950
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Er bedre at du får hjelp, dem tar ikke fra deg lille jenta for det, hadde du ikke brydd deg, hadde du ikke bedt om hjelp du sier jo at du lever kun pga henne. Du er nok en mye bedre mor enn du tror selv sender deg en klem Anonymous poster hash: 2e5b3...b8e
SnekkerPelle Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Du må skaffe deg hjelp. NÅ! Jeg har hatt fødselsdepresjon nært innpå meg. Det skal du ta alvorlig, for din egen skyld og babyen. Hvor i landet bor du? Her i Oslo jobber det et eget team, anbefaler dette på det sterkeste. Ta kontakt med helsestasjon, de er der for dere. Jeg har dessverre opplevd at enkelte helsesøstre tar lett på dette. "Kvinner er full av hormoner.. Det er normalt å være litt nedfor..." BULLSHIT! Stå på ditt og krev hjelp. Send meg gjerne pm. Jeg har taushetsplikt. Lykke til
SnekkerPelle Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Ps: Babyen blir IKKE tatt fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå