Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Hadde håpt å bli ferdig me saken vår. Men siden de ikke har fått inn alle opplysningene enda, så må vi bare vente til det skjer. Skikkelig kjipt! Gleder meg sånn til å bli renvasket! Det er en venninne som har meldt oss til bv. Hadde dere tatt det opp med vedkomende? Mtp alt hun har ødelagt for oss... Jeg har veldig lyst til å snakke med henne. Men vet ikke hva jeg skal si.. Og en annen ting. Hva skjer etter en hjemmebesøk av bv? Tusen takk for svar, å forhånd Anonymous poster hash: 46112...b1a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Hadde bare ignorert henne framover. Den beste "hevnen" du kan få er å motbevise henne, samtidig kan hun få gå der og lure. Anonymous poster hash: 9d303...0d4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Hadde håpt å bli ferdig me saken vår. Men siden de ikke har fått inn alle opplysningene enda, så må vi bare vente til det skjer. Skikkelig kjipt! Gleder meg sånn til å bli renvasket! Det er en venninne som har meldt oss til bv. Hadde dere tatt det opp med vedkomende? Mtp alt hun har ødelagt for oss... Jeg har veldig lyst til å snakke med henne. Men vet ikke hva jeg skal si.. Og en annen ting. Hva skjer etter en hjemmebesøk av bv? Tusen takk for svar, å forhånd Anonymous poster hash: 46112...b1a Men, om alt er i orden hos dere, hva er det som er ØDELAGT? Ikke det at jeg ikke skjønner at det er ubehagelig, altså. Ville bare levd livet som vanlig, og ikke hatt mer med henne å gjøre. Ventet til saken var ferdig. Anonymous poster hash: 8ad08...51e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Det er jo redsel, mistenkeliggjøring, ydmykelse, traumatiske ting, ventetid. Etter et hjemmebesøk skriver bv en rapport som de legger i saksmappa. De kan be om flere hjemmebesøk, eller kanskje de bare venter på resten av opplysningene og innkaller seinere til et møte der de orienterer om henleggelse eller hjelpetiltak. Anonymous poster hash: 90b1e...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå