Gå til innhold

Min samboer er sikker på at jeg har en elsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet stor glede i å trene det siste året, og elsker å ta en kveldstur på fjeller. Nå er det ekstra intenst, fordi jeg skal være med i et løp i slutten av september og trenger å trene mot dette.

Mannen var bortreist forrige helg, og da fikk jeg mine foreldre til å passe ungene. Både fordi det har vært svært mye på jobb i det siste så jeg trengte å hvile hodet, men også fordi jeg skulle ha en treningshelg med to økter om dagen lørdag og søndag.

Nå i sted da jeg kom lykkelig hjem fordi jeg hadde satt ny peronlig rekord, svarte han bare surt " Ja gudene vet hva du egentlig driver med"

Hva gjør jeg ?

Det er absolutt ikke hold i mistankene, for jeg trener faktisk hard og nyter turen alene med full musikk på ørene.

Han har fått tilbud både om å være med, eller trene selv - men han liker seg best hjemme uten å fine på noe som helst. Da går jeg litt på veggen....

Anonymous poster hash: 8c328...6ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det var et dumt utsagn han kom med fordi han mener at treningen din tar for mye tid. Om han virkelig hadde trodd at du var utro tror jeg han hadde formulert seg annerledes. Snakk med han :)

Anonymous poster hash: f1558...2d2
Skrevet

Sjalusi bør du vel ta på alvor? Det er ingen god følelse. Du kan jo vise han på endomondo eller med gps tracking hvor du har vært? Han vil sikkert skjønne at du faktisk har trent hvis du tar han på alvor.

Han var sikkert megasliten selv da ordene falt, da tenker man ikke helt rasjonelt. Han har kanskje hørt en kollega eller kamerat kommentere "hun har sikkert en elsker, og later som hun trener" el likn.

Snakk med han :)

Skrevet

Hm, på seg selv kjenner man andre?

Anonymous poster hash: bfcb2...5d0
Skrevet

Bruker Endomondo så det er jo greit. Men han mener sikkert jeg trener sammen med noen da, og det viser jo ikke endomondo.

Traff også to kollegaer i løypen og nevnte det, men det var ikke akkurat troverdige vitner visst.

Jeg bare rister på hodet jeg, men han ser jo at jeg har tatt av mye den siste tiden noe som er et tydelig resultat av trening og bevisst kosthold.

Det er ikke akurat slitsomt å være hjemme med ungene heller, for de er store og klarer seg stort sett selv. Og ut selv vil han jo ikke.

HI

Anonymous poster hash: 8c328...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...