Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Forrige gang jeg fødte var jeg heldig nok og fikk et rom helt til meg selv. Mannen overnattet der hver dag. Denne gangen regner jeg med at jeg må dele, som alle andre, men jeg gruer meg fordi jeg snorker!!! Det er så flaut Synes allerede det er flaut at mannen min hører det (han sover med øreplugger), men det at en jeg ikke kjenner skal faktisk høre på snorkingen min er bare for flaut. Og stakkars dame som må høre på det også. Kommer til å sove dårlig hver natt på sykehuset... Ja ja...ville bare få det ut :/ Anonymous poster hash: bd956...7a4
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Det er jo ikke sikkert du må dele rom med noen:D Og andre får bare bruke ørepropper isåfall
<3 2G <3 Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Hva med å spørre om mulighet for eget rom pga dette? Så de er klar over det. Evt reise hjem tidlig.
Gjest Bjørketreet Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Kanskje hvis du sier ifra at du snorker høylytt? Kanskje de av hensyn til hun andre vil la deg ha rom alene så langt det lar seg gjøre
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg sov på rom med en som snorket på føden, var helt grusomt. Jeg hadde ikke sovet på flere døgn da fødselen var ferdig, også fikk jeg ikke sove den natta jeg endelig kunne sove pga snorkinga til hun jeg delte rom med! Var helt utslitt og begynte å gråte på morgenen. Da fikk jeg enerom. Du kan jo gi beskjed til føden at du har dette problemet, kanskje de plasserer deg på enerom pga det! Anonymous poster hash: 86ac1...ea2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Du kan jo reise hjem på dagen hvis alt er bra med deg og den lille. Du kan evt høre med jordmoren og skrive ønske for eget rom. Jeg ønsket eget fanilierom og jeg fikk det pgs prioritering, jeg hadde gode grunner. Blir slitsomt for de andre nybakte mødre å høre på snorking om natten når de endelig kan sove når babyen sover. Anonymous poster hash: 8aa39...c88
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Skal prøve å si ifra for å se om det hjelper. Jeg kan dessverre ikke dra hjem tidlig da jeg kommer til å ha en planlagt ks. Jeg synes bare synd på hun andre evt mamma (og blir selvfølgelig flau). Ikke alle som tenker at de bør kanskje ta med ørepropper pga av damer som snorker høyt som meg Anonymous poster hash: bd956...7a4
Honningmelon Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Ta med et lager av ørepropper, så kan du dele ut til de du deler rom med
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Hva med om du tar med et par ørepropper selv da og gir til den du evnt må dele rom med? Anonymous poster hash: 7681c...e00
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Ja, skal gjøre det. Skal både ta med ørepropper og snakke med personalet ang snorkingen min. Da har jeg ihvertfall prøvd å fikse problemet. Takk for svarene Jeg føder forresten neste uke, og begynte å tenke på det (med snorkingen) nå, de siste dagene...hadde ikke kommet på det før. Anonymous poster hash: bd956...7a4
Siamese Hellhound Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Jeg synes det er veldig fint og omtenksomt gjort av deg hvis du sier ifra på forhånd om snorkinga, og så kan de kanskje plassere deg på enerom. Synes det er så merkelig det der med barselavd ( har bare erfaring fra Ullevål, da), de som havner der er de som kanskje trenger mest å hvile etter fødsel, men så må de dele rom med andre, som kanskje snorker eller har en baby som skriker hele natta, og ikke minst dele et trangt bad. De som er i bedre form kan få enerom på barselhotell og digert, deilig bad for seg sjøl.
<3 2G <3 Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Synes du kan si fra før så de har sjans til å prøve å gjøre noe med det. Skader ikke å spørre
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Synes du kan si fra før så de har sjans til å prøve å gjøre noe med det. Skader ikke å spørre Ja, skal gjøre det . Møter opp dagen før for kontroll, som er vanlig rutine for planlagt ks. Da har jeg muligheten til å gjøre det. Anonymous poster hash: bd956...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå