Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Det er ofte vanskelig å få svart på innlegg, og når det endelig går så kommer det gjerne opp 3-4 like svar. Det går tregt å få opp nye sider. Får ofte opp service unavailable, error 503 når jeg skal inn på nytt innlegg. Jeg håper ikke det blir trøbbel igjen som det pleier å være når de har hatt nedetid. Anonymous poster hash: 3e682...5b7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Jeg har problemer... Hadde problemer før og, og ser ikke ut som de har fikset det som var feil før heller.. Ser selve oppsettet på siden helt feil, og ofte så er scriptet på siden helt merkelig. Usikker på om det er min data eller dib da. Anonymous poster hash: 8686f...975
Musemorbr / Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg mistenker at de lurer i kulissene og tukler med ting ennå.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Jeg skjønner ikke at det skal være sånn etter hver eneste oppdatering eller nedetid Anonymous poster hash: 3e682...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå