Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Endelig! Møtte en mann som jeg virkelig likte i dag! Han var bare helt fantastisk, singel, kjekk og hadde faktisk sosiale antenner også, sjelden rase. Jeg møter aldri noen som får meg til å ville møte dem igjen! Problemet er bare at dette var i jobbsammenheng, et kurs. Jeg følte med som en grå mus, og nå vil jeg bare på kurs igjen for å vise mine bedre sider! Anonymous poster hash: 567c6...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå