4Nøtter Skrevet 11. september 2013 Forfatter #26 Skrevet 11. september 2013 Jeg kommer kanskje Bor på Holmlia Så hyggelig, velkommen
HenningAndre Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Noen ting bare vet man Oh Lord! Hi, mener ikke å kuppe tråden din, bra initiativ forresten. Jeg spør av rein nysgerrighet.. Men hva gjør du egentlig her inne nå som sjekketråden din ble fjernet? Du er ikke pappa og ikke prøver, men kun ute etter ei dame. Når trikset ditt slo feil så syns jeg det er rart du fortsatt henger her inne.. Litt creepy, faktisk.. Litt sånn, en mann som henger utenfor barneskolen hver dag, men ikke har barn selv-creepy.. Unnskyld om jeg var frekk nå, men jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: cc928...a45 Det går bra, jeg Henger ikke akkurat her inne, men det var så mye som skjedde at jeg er liksom litt nysgjerrig. Sjekkeprosjektet mitt som det blir kalt er nedlagt. Jeg har kontakt med ei som jeg skal treffe. Som jeg møtte her inne. Skal ikke plage noen her og har ingen creepy planer. Så kos dere masse på treffet og ta vare på dere selv og barna. Jeg kommer førøvrig Ikke til å møte opp på dette da jeg er på jobb hele det døgnet, selv om noen her mener at jeg ikke jobber. Hadde ikke kommet om jeg hadde hatt fri heller. Så da kan dere fortsette tråden deres. Takk for meg
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #28 Skrevet 11. september 2013 Noen ting bare vet man Oh Lord! Hi, mener ikke å kuppe tråden din, bra initiativ forresten. Jeg spør av rein nysgerrighet.. Men hva gjør du egentlig her inne nå som sjekketråden din ble fjernet? Du er ikke pappa og ikke prøver, men kun ute etter ei dame. Når trikset ditt slo feil så syns jeg det er rart du fortsatt henger her inne.. Litt creepy, faktisk.. Litt sånn, en mann som henger utenfor barneskolen hver dag, men ikke har barn selv-creepy.. Unnskyld om jeg var frekk nå, men jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: cc928...a45 Det går bra, jeg Henger ikke akkurat her inne, men det var så mye som skjedde at jeg er liksom litt nysgjerrig. Sjekkeprosjektet mitt som det blir kalt er nedlagt. Jeg har kontakt med ei som jeg skal treffe. Som jeg møtte her inne. Skal ikke plage noen her og har ingen creepy planer. Så kos dere masse på treffet og ta vare på dere selv og barna. Jeg kommer førøvrig Ikke til å møte opp på dette da jeg er på jobb hele det døgnet, selv om noen her mener at jeg ikke jobber. Hadde ikke kommet om jeg hadde hatt fri heller. Så da kan dere fortsette tråden deres. Takk for meg Stakkars den dama! Synd at du ikke tok hintene til hun som vet veldig godt hvem du er og driver med... Anonymous poster hash: 1cfde...03a
HenningAndre Skrevet 11. september 2013 #29 Skrevet 11. september 2013 Noen ting bare vet man Oh Lord! Hi, mener ikke å kuppe tråden din, bra initiativ forresten. Jeg spør av rein nysgerrighet.. Men hva gjør du egentlig her inne nå som sjekketråden din ble fjernet? Du er ikke pappa og ikke prøver, men kun ute etter ei dame. Når trikset ditt slo feil så syns jeg det er rart du fortsatt henger her inne.. Litt creepy, faktisk.. Litt sånn, en mann som henger utenfor barneskolen hver dag, men ikke har barn selv-creepy.. Unnskyld om jeg var frekk nå, men jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: cc928...a45 Det går bra, jeg Henger ikke akkurat her inne, men det var så mye som skjedde at jeg er liksom litt nysgjerrig. Sjekkeprosjektet mitt som det blir kalt er nedlagt. Jeg har kontakt med ei som jeg skal treffe. Som jeg møtte her inne. Skal ikke plage noen her og har ingen creepy planer. Så kos dere masse på treffet og ta vare på dere selv og barna. Jeg kommer førøvrig Ikke til å møte opp på dette da jeg er på jobb hele det døgnet, selv om noen her mener at jeg ikke jobber. Hadde ikke kommet om jeg hadde hatt fri heller. Så da kan dere fortsette tråden deres. Takk for meg Stakkars den dama! Synd at du ikke tok hintene til hun som vet veldig godt hvem du er og driver med... Anonymous poster hash: 1cfde...03a Kan det ikke hende at hun tok feil da? er flere som kjnner meg godt her inne og har sagt helt andre ting en henne. Men nok om det. Im gone
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #30 Skrevet 11. september 2013 Noen ting bare vet man Oh Lord! Hi, mener ikke å kuppe tråden din, bra initiativ forresten. Jeg spør av rein nysgerrighet.. Men hva gjør du egentlig her inne nå som sjekketråden din ble fjernet? Du er ikke pappa og ikke prøver, men kun ute etter ei dame. Når trikset ditt slo feil så syns jeg det er rart du fortsatt henger her inne.. Litt creepy, faktisk.. Litt sånn, en mann som henger utenfor barneskolen hver dag, men ikke har barn selv-creepy.. Unnskyld om jeg var frekk nå, men jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: cc928...a45 Det går bra, jeg Henger ikke akkurat her inne, men det var så mye som skjedde at jeg er liksom litt nysgjerrig. Sjekkeprosjektet mitt som det blir kalt er nedlagt. Jeg har kontakt med ei som jeg skal treffe. Som jeg møtte her inne. Skal ikke plage noen her og har ingen creepy planer. Så kos dere masse på treffet og ta vare på dere selv og barna. Jeg kommer førøvrig Ikke til å møte opp på dette da jeg er på jobb hele det døgnet, selv om noen her mener at jeg ikke jobber. Hadde ikke kommet om jeg hadde hatt fri heller. Så da kan dere fortsette tråden deres. Takk for meg Stakkars den dama! Synd at du ikke tok hintene til hun som vet veldig godt hvem du er og driver med... Anonymous poster hash: 1cfde...03a Kan det ikke hende at hun tok feil da? er flere som kjnner meg godt her inne og har sagt helt andre ting en henne. Men nok om det. Im gone Det tviler jeg på. Du er blitt avhengig av å være her. Få deg heller en jobb. Anonymous poster hash: 1cfde...03a
Askepott 3 barnsmor Skrevet 11. september 2013 #31 Skrevet 11. september 2013 Man kan vel gå selv om man er alenemamma,jeg skal dit og er alene med 3 barn. Man kan vel ordne barnevakt håper flere vil bli med,hadde vært koslig
maxim Skrevet 11. september 2013 #32 Skrevet 11. september 2013 Hvis formen er bedre kommer jeg kanskje:)
Bustetroll Skrevet 11. september 2013 #34 Skrevet 11. september 2013 Man kan vel gå selv om man er alenemamma,jeg skal dit og er alene med 3 barn. Man kan vel ordne barnevakt håper flere vil bli med,hadde vært koslig 19 er fortsatt sent:P Jeg møter ikke folk så sent hvis jeg skal på byen en gang
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #35 Skrevet 11. september 2013 Man kan vel gå selv om man er alenemamma,jeg skal dit og er alene med 3 barn. Man kan vel ordne barnevakt håper flere vil bli med,hadde vært koslig 19 er fortsatt sent:P Jeg møter ikke folk så sent hvis jeg skal på byen en gang Tuller du??? Når legger du deg? 20.30? Anonymous poster hash: 2333c...4bd
Ziiona Skrevet 11. september 2013 #36 Skrevet 11. september 2013 Jeg kommer kanskje Bor på Holmlia Oi, da er vi nesten naboer Jeg bor oppe på Toppåsen
Bustetroll Skrevet 11. september 2013 #37 Skrevet 11. september 2013 Jeg kommer kanskje Bor på Holmlia Oi, da er vi nesten naboer Jeg bor oppe på Toppåsen Jeg er også nabo! *vinke ned til*
Ziiona Skrevet 11. september 2013 #38 Skrevet 11. september 2013 Jeg kommer kanskje Bor på Holmlia Oi, da er vi nesten naboer Jeg bor oppe på Toppåsen Jeg er også nabo! *vinke ned til* Det er flere fra området her ja Så gøy! Nesten så vi skulle hatt et eget prinsdal/holmlia-treff
Bustetroll Skrevet 11. september 2013 #39 Skrevet 11. september 2013 Man kan vel gå selv om man er alenemamma,jeg skal dit og er alene med 3 barn. Man kan vel ordne barnevakt håper flere vil bli med,hadde vært koslig 19 er fortsatt sent:P Jeg møter ikke folk så sent hvis jeg skal på byen en gang Tuller du??? Når legger du deg? 20.30? Anonymous poster hash: 2333c...4bd nei.. Men jeg liker å være hjemme før kl er midnatt når jeg er ute. Og verste jeg vet er å dra ut når det allerede har begynt å bli mørkt ute. Blir jo ikke sånn på sommeren da men. Legger meg ofte rundt 21-22 på hverdager. Skal jeg møte noen får det bli på dagen, så lenge det ikke er snakk om en sen bytur eller lignende.. Møter sjeldent folk etter kl 17-18. Nå er jeg uansett sjeldent ute etter kl 19 i det hele tatt, pga barn.
Bustetroll Skrevet 11. september 2013 #40 Skrevet 11. september 2013 (endret) Jeg kommer kanskje Bor på Holmlia Oi, da er vi nesten naboer Jeg bor oppe på Toppåsen Jeg er også nabo! *vinke ned til* Det er flere fra området her ja Så gøy! Nesten så vi skulle hatt et eget prinsdal/holmlia-treff hehe, bor liksom på kolbotn, men bussholdeplassen er i Oslo, så kommer ikke stort nærmere grensa:P Endret 11. september 2013 av Skeptisimo
Ziiona Skrevet 11. september 2013 #42 Skrevet 11. september 2013 Ser den. Bor ikke så langt unna Nordbråtan bussholdeplassen. Er så vidt vi har adr i Oslo
Bustetroll Skrevet 11. september 2013 #43 Skrevet 11. september 2013 (endret) Ser den. Bor ikke så langt unna Nordbråtan bussholdeplassen. Er så vidt vi har adr i Oslo haha da ER vi faktisk nesten naboer Endret 11. september 2013 av Skeptisimo
Ziiona Skrevet 11. september 2013 #44 Skrevet 11. september 2013 Ser den. Bor ikke så langt unna Nordbråtan bussholdeplassen. Er så vidt vi har adr i Oslo haha da ER vi faktisk nesten naboer Haha! Så gøy Kanskje vi passerer hverandre både tidt og ofte da
Bustetroll Skrevet 11. september 2013 #45 Skrevet 11. september 2013 (endret) Ser den. Bor ikke så langt unna Nordbråtan bussholdeplassen. Er så vidt vi har adr i Oslo haha da ER vi faktisk nesten naboer Haha! Så gøy Kanskje vi passerer hverandre både tidt og ofte da Går sjeldent uten han lille knotten på bildet, så ser du han, ser du meg Han har sikkert tissa på gjerdet deres og! Endret 11. september 2013 av Skeptisimo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå