Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Skulle ønske vi hadde råd til å leie inn hjelp til alt av planlegging, dekorasjoner, mat, osv. Blir sliten bare av å tenke på hvordan invitasjonene skal være. Til og med prøving av brudekjoler er en sånn greie som henger over meg, som jeg bare må få gjort unna. Jeg gleder meg vilt til å gifte meg, men året som ligger foran meg før den tid kommer ser jeg på med skrekk og gru. Er jeg helt rar, eller har noen andre følt det på samme måten? Anonymous poster hash: 492af...3fc
Elsker livet Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Følte det nesten på samme måte. Jeg hadde ingen interesse eller glede i å planlegge bryllup. Så det overlot jeg stort sett til andre, og hvordan invitasjonene ble plagde meg ikke. Giftet meg i bunad. Har inntrykk av at de fleste elsker å planlegge prinsessebryllupet sitt. Noen av dem gifter seg for bryllupet og ikke i hovedsak for ekteskapet.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Vi droppet alt det og giftet oss på Tinghuset. Bel mye mindre planlegging og vi kunne gifte oss 3 mnd etter jeg fridde Elsker å være gift. Er begynt på vårt 9. år nå Anonymous poster hash: b0e2f...1ef
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Følte det nesten på samme måte. Jeg hadde ingen interesse eller glede i å planlegge bryllup. Så det overlot jeg stort sett til andre, og hvordan invitasjonene ble plagde meg ikke. Giftet meg i bunad. Har inntrykk av at de fleste elsker å planlegge prinsessebryllupet sitt. Noen av dem gifter seg for bryllupet og ikke i hovedsak for ekteskapet. Det er vel nettopp det: Jeg gifter meg for ekteskapet, så kanskje derfor jeg ikke går helt av skaftet med planleggingen. Men ønsker jo en stor fest med venner og familie, så får bare ta meg sammen og prøve å innhente litt hjelp fra venner og bekjente Anonymous poster hash: 492af...3fc
Elsker livet Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Følte det nesten på samme måte. Jeg hadde ingen interesse eller glede i å planlegge bryllup. Så det overlot jeg stort sett til andre, og hvordan invitasjonene ble plagde meg ikke. Giftet meg i bunad. Har inntrykk av at de fleste elsker å planlegge prinsessebryllupet sitt. Noen av dem gifter seg for bryllupet og ikke i hovedsak for ekteskapet. Det er vel nettopp det: Jeg gifter meg for ekteskapet, så kanskje derfor jeg ikke går helt av skaftet med planleggingen. Men ønsker jo en stor fest med venner og familie, så får bare ta meg sammen og prøve å innhente litt hjelp fra venner og bekjente Anonymous poster hash: 492af...3fc Da vil jeg råde deg til å ikke henge deg opp i detaljene. For de fleste gjestene betyr det ikke noe særlig hvordan innbydelsene, borddekorasjonene, neglene dine er og hvordan kirken er pyntet. Det viktigste er at de kan kose seg, spise god mat, sitter godt (ikke for lenge om gangen) og slipper å føle seg som statister i en forestilling.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Følte det nesten på samme måte. Jeg hadde ingen interesse eller glede i å planlegge bryllup. Så det overlot jeg stort sett til andre, og hvordan invitasjonene ble plagde meg ikke. Giftet meg i bunad. Har inntrykk av at de fleste elsker å planlegge prinsessebryllupet sitt. Noen av dem gifter seg for bryllupet og ikke i hovedsak for ekteskapet. Det er vel nettopp det: Jeg gifter meg for ekteskapet, så kanskje derfor jeg ikke går helt av skaftet med planleggingen. Men ønsker jo en stor fest med venner og familie, så får bare ta meg sammen og prøve å innhente litt hjelp fra venner og bekjente Anonymous poster hash: 492af...3fc Da vil jeg råde deg til å ikke henge deg opp i detaljene. For de fleste gjestene betyr det ikke noe særlig hvordan innbydelsene, borddekorasjonene, neglene dine er og hvordan kirken er pyntet. Det viktigste er at de kan kose seg, spise god mat, sitter godt (ikke for lenge om gangen) og slipper å føle seg som statister i en forestilling. Nettopp det jeg har tenkt også. Kan ikke komme på hvordan verken pynt eller blomster var i noen av bryllupene jeg har vært i. Støpte negler skal jeg i alle fall ikke ha, for er det noe jeg ikke synes er fint, så er det det. Tror jeg går for de store linjene, så får heller svigermor og mamma ta over om det er noen detaljer de synes er ekstremt viktige. Vi gleder oss til festen, vi Anonymous poster hash: 492af...3fc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 jeg har også lyst til å gifte meg fordi jeg vil være gift med mannen jeg har valgt å dele livet mitt med, ikke for bryllupets skyld.. men fordi hans foreldre (les mamma) kommer til å bli så fornærmet om vi ikke arrangerer stort bryllup, inviterer kjente og ukjente og gjør hendelsen til en (sitat) 'familiebegivenhet', så kommer det mest sannsynlig ikke til å bli noe bryllup.. noe som er kjempeironisk, siden mammaen hans også er kjempekristen og har store problemer med at vi har barn og ikke er gift.. men jeg vil ikke ha stort bryllup, og ikke har vi råd til det heller - så da forblir vi heller samboere.. trist.. Anonymous poster hash: f321c...e67
Dajm Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Vi giftet oss i Spania denne sommeren, i den norske sjømannskirken og et hotell arrangerte festen ( de hadde egen bryluppsplanlegger) .. Gjorde absolutt ingenting selv :-) Hadde en fantastisk fest og vielse. En venninde designet innbydelsene og laget et mongram som ble brukt på bordkort og menyer og slikt.. 44 gjester tok turen til Spania og middagen kostet oss ca 50 med drikke og band :-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Bare det å planlegge dåpen, var nok til at jeg bestemte meg for å ikke skulle arrangere noe bryllup ja! Jeg koste meg ikke et sekund, var bare stresset og redd for at noe skulle gå galt. Og det var en liten dåp liksom... Så når jeg skal gifte meg, blir det ikke no tradisjonelle greier ihvertfall! Anonymous poster hash: 46465...3b4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Jeg gleder meg veldig til ekteskapet og er største grunnen til at vi gifter oss. Men jeg gleder meg også veldig til festen:) Har ikke hengt meg opp i detaljene, gjør det relativt enkelt. På vistaprint har de invitasjoner og maler på invitasjoner. Hvis du har lyst til å bruke litt mer penger på invitasjonene, er det andre nettsider man kan bestille de. Jeg lagde mine selv. Samme med bordkort - selv om jeg de har tatt meg litt vann over hodet;) Ønsker ikke noen store borddekorasjoner. Vaser med roser og telys. Det er ikke lenge igjen nå. Gleder meg til festen, men mest av alt å gifte meg med min herlige mann Anonymous poster hash: 64335...a17
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Har du ingen venner eller bekjente som er supergode på organisering og planlegging? Jeg ville 'leid' en slik person (viktig at du faktisk betaler litt slik at dere begge vet hva som forventes) Denne personen kan/bør også leies inn siste uka før bryllupet, for den uka er STRESS! Problem solved. Anonymous poster hash: fa9cd...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå