Gå til innhold

DIB SIN RØDE SEIERSVAKE


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir spennende, damer :)

Jeg velger å tro (enn så lenge) at det norske folk velger solidaritet, sosialdemokrati og at velferdsstaten bevares.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere!

 

Anonymous poster hash: 009d7...0e6

 Jeg er da for FAEN ikke noen sosialklient..  Jeg jobber fult, mannen jobber fult, har barn med spesiellebehov! så kom ikke her å kall meg sosialklient  selv om jeg stemmer rødt!

 

Anonymous poster hash: 3da70...54f

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Stemmer rød-grønt, får jeg henge meg på her da? :) Jeg krysser alt jeg har her for at det ikke blir blått som vinner. Tanken er faktisk skummel, og jeg har aldri vært så spent før et valg som nå!!

Skrevet

 

En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere!

 

Anonymous poster hash: 009d7...0e6

 Jeg er da for FAEN ikke noen sosialklient..  Jeg jobber fult, mannen jobber fult, har barn med spesiellebehov! så kom ikke her å kall meg sosialklient  selv om jeg stemmer rødt!

 

Anonymous poster hash: 3da70...54f

 

 

Ikke bry deg om det, det er bare et patetisk forsøk på å provosere.

Skrevet

Jeg tror det blir svært jevnt, en riktig valgthriller :)

Skrevet

 

 

Får jeg være med? Lell om jeg ikke får lov å stemme stortingsvalg?.Hadde jeg fått lov hadde stemmen min havnet her ;)

Hvorfor får du ikke stemt?

 

Anonymous poster hash: 3ca04...85d

Fordi jeg er Svensk statsborger. Får kun stemme kommunevalg.

Åja, da så :-)

 

Anonymous poster hash: 3ca04...85d

Skrevet

 

En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere!Anonymous poster hash: 009d7...0e6

Sosialklienter?Ingen av de jeg kjenner som stemmer rødt er sosialklienter, men jeg kjenner derimot flere "navere" som stemmer blått (av en eller annen merkelig grunn). Anonymous poster hash: eb9b1...7a9
Merkelig for alle naverne jeg kjenner stemmer rødt

 

Anonymous poster hash: d229c...199

Skrevet

 

En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere!

 

Anonymous poster hash: 009d7...0e6

 Jeg er da for FAEN ikke noen sosialklient..  Jeg jobber fult, mannen jobber fult, har barn med spesiellebehov! så kom ikke her å kall meg sosialklient  selv om jeg stemmer rødt!

 

Anonymous poster hash: 3da70...54f

 

Sinnataggen :)

 

Anonymous poster hash: d157e...b14

Skrevet

Jeg er med.

Litt nervøs for gravøl over rødgrønn regjering, men håper så lenge som mulig :)

Skrevet

Ha ha ha det var dagens beste,fra en,mest sannsynlig under gjennomsnittet intelligent blå velger.. Dessverre utgør mange av de tyngste navbrukerne hjemmesitterne.. Sosialist og sosialklient er ikke det samme kjære deg. Det er nok desverre en viss fare for at de blå vinner valget,og det er ikke mindre enn en liten katastrofe for landet vårt,på sikt.. Som det stod i en artikkel på Dagbladet i dag,om det merkelige folket vårt.. Det er bare menneskene i et land som flommer over av melk og honning (les velstand) som kan tillate seg å gamble vekk en stabil regjering med stålkontroll over den norske økonomien.. Jeg liker faktisk personen Erna. Konkret,flink å snakke for seg på en tillitsvekkende måte og tildels fremstår sympatisk og jordnær. Men dette er ikke et valg over hvilken personlighet man liker best. Da hadde hun kanskje fått min stemme også. Det er partiprogrammet og fremtidsretningen for landet vårt man stemmer på. Her har nok desverre mange gått rett i baret. Jaja vi får krysse fingrene for at trollet sprekker fort i dagslys;-) :-)

 

Anonymous poster hash: 5ca79...99f

Skrevet

Heia heia!

 

Anonymous poster hash: 663ab...a22

Skrevet

Krysser fingrene og håper på det beste!

 

Er stygt rett for at Ola Nordmann er blitt enda mer egoist enn før. Meg, meg, meg, og atter meg. 

Hva med å tenke på hva som er best for samfunnet som en helhet og hvordan vi ønsker at landet vårt skal bli for våre barn og barnebarn. Jeg håper inderlig at mine får nytte av velferdsstaten, ikke bare MEG! 

Skrevet

Krysser alt som er for rød seier :) Men må si jeg har en følelse av at valgets vinner blir blå... Får håpe på et svakt FrP, for det er igrunn sterk innflytelse derfra jeg frykter mest...

Skrevet

Jeg hadde fryktet at det var verre, men ser ikke helt bra ut dette :(

Skrevet

Synd, men som forventet dette.

Kanskje har Norge godt av å se hva som skjer med FrP i regjering - grøss og gru. Kan bli en stygg wake up call for mange.

 

Anonymous poster hash: 6e44d...a2a

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Stemte rødgrønt her også.. Men blå ser ut til å holde seg fast.. Til den største skrekk!

Skrevet

Da er det vel bare å legge ned denne tråden, og erkjenne at de blå vinner valget i år



Anonymous poster hash: d157e...b14
Skrevet

Ha ha ha det var dagens beste,fra en,mest sannsynlig under gjennomsnittet intelligent blå velger.. Dessverre utgør mange av de tyngste navbrukerne hjemmesitterne.. Sosialist og sosialklient er ikke det samme kjære deg. Det er nok desverre en viss fare for at de blå vinner valget,og det er ikke mindre enn en liten katastrofe for landet vårt,på sikt.. Som det stod i en artikkel på Dagbladet i dag,om det merkelige folket vårt.. Det er bare menneskene i et land som flommer over av melk og honning (les velstand) som kan tillate seg å gamble vekk en stabil regjering med stålkontroll over den norske økonomien.. Jeg liker faktisk personen Erna. Konkret,flink å snakke for seg på en tillitsvekkende måte og tildels fremstår sympatisk og jordnær. Men dette er ikke et valg over hvilken personlighet man liker best. Da hadde hun kanskje fått min stemme også. Det er partiprogrammet og fremtidsretningen for landet vårt man stemmer på. Her har nok desverre mange gått rett i baret. Jaja vi får krysse fingrene for at trollet sprekker fort i dagslys;-) :-)

 

Anonymous poster hash: 5ca79...99f

A-M-E-N-!

Skrevet

Grattis med valget  ;)



Anonymous poster hash: af764...537
Skrevet

Ha ha ha det var dagens beste,fra en,mest sannsynlig under gjennomsnittet intelligent blå velger.. Dessverre utgør mange av de tyngste navbrukerne hjemmesitterne.. Sosialist og sosialklient er ikke det samme kjære deg. Det er nok desverre en viss fare for at de blå vinner valget,og det er ikke mindre enn en liten katastrofe for landet vårt,på sikt.. Som det stod i en artikkel på Dagbladet i dag,om det merkelige folket vårt.. Det er bare menneskene i et land som flommer over av melk og honning (les velstand) som kan tillate seg å gamble vekk en stabil regjering med stålkontroll over den norske økonomien.. Jeg liker faktisk personen Erna. Konkret,flink å snakke for seg på en tillitsvekkende måte og tildels fremstår sympatisk og jordnær. Men dette er ikke et valg over hvilken personlighet man liker best. Da hadde hun kanskje fått min stemme også. Det er partiprogrammet og fremtidsretningen for landet vårt man stemmer på. Her har nok desverre mange gått rett i baret. Jaja vi får krysse fingrene for at trollet sprekker fort i dagslys;-) :-)

 

Anonymous poster hash: 5ca79...99f

Godt at du har heila vedet då og ikkje har gått i den fellå!

 

Anonymous poster hash: 9b347...56e

Skrevet

Gratulerer med vel overstått valg, kanskje dere ser at Norge overlever og med en blå regjering.

 

 

Anonymous poster hash: d229c...199

Skrevet

Gratulerer med vel overstått valg, kanskje dere ser at Norge overlever og med en blå regjering.

 

 

Anonymous poster hash: d229c...199

 

Norge har overlevd med blå regjering før. Men det er rett og slett tragisk at vi nå garden regjering med FrP i. Det gjør meg skikkelig deprimert. Heldigvis kommer dere kun til å holde i 4 år.

 

Anonymous poster hash: ce300...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...