MammantilNurket Skrevet 9. september 2013 #26 Skrevet 9. september 2013 Dette blir spennende, damer Jeg velger å tro (enn så lenge) at det norske folk velger solidaritet, sosialdemokrati og at velferdsstaten bevares.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #27 Skrevet 9. september 2013 En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere! Anonymous poster hash: 009d7...0e6 Jeg er da for FAEN ikke noen sosialklient.. Jeg jobber fult, mannen jobber fult, har barn med spesiellebehov! så kom ikke her å kall meg sosialklient selv om jeg stemmer rødt! Anonymous poster hash: 3da70...54f
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. september 2013 #28 Skrevet 9. september 2013 Stemmer rød-grønt, får jeg henge meg på her da? Jeg krysser alt jeg har her for at det ikke blir blått som vinner. Tanken er faktisk skummel, og jeg har aldri vært så spent før et valg som nå!!
Virginia. Skrevet 9. september 2013 #29 Skrevet 9. september 2013 En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere! Anonymous poster hash: 009d7...0e6 Jeg er da for FAEN ikke noen sosialklient.. Jeg jobber fult, mannen jobber fult, har barn med spesiellebehov! så kom ikke her å kall meg sosialklient selv om jeg stemmer rødt! Anonymous poster hash: 3da70...54f Ikke bry deg om det, det er bare et patetisk forsøk på å provosere.
Virginia. Skrevet 9. september 2013 #30 Skrevet 9. september 2013 Jeg tror det blir svært jevnt, en riktig valgthriller
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #31 Skrevet 9. september 2013 Får jeg være med? Lell om jeg ikke får lov å stemme stortingsvalg?.Hadde jeg fått lov hadde stemmen min havnet her Hvorfor får du ikke stemt? Anonymous poster hash: 3ca04...85d Fordi jeg er Svensk statsborger. Får kun stemme kommunevalg. Åja, da så :-) Anonymous poster hash: 3ca04...85d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #32 Skrevet 9. september 2013 En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere!Anonymous poster hash: 009d7...0e6 Sosialklienter?Ingen av de jeg kjenner som stemmer rødt er sosialklienter, men jeg kjenner derimot flere "navere" som stemmer blått (av en eller annen merkelig grunn). Anonymous poster hash: eb9b1...7a9 Merkelig for alle naverne jeg kjenner stemmer rødt Anonymous poster hash: d229c...199
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #33 Skrevet 9. september 2013 En gjeng med sosialklienter! Hurra for dere! Anonymous poster hash: 009d7...0e6 Jeg er da for FAEN ikke noen sosialklient.. Jeg jobber fult, mannen jobber fult, har barn med spesiellebehov! så kom ikke her å kall meg sosialklient selv om jeg stemmer rødt! Anonymous poster hash: 3da70...54f Sinnataggen Anonymous poster hash: d157e...b14
Dailis Skrevet 9. september 2013 #34 Skrevet 9. september 2013 Jeg er med. Litt nervøs for gravøl over rødgrønn regjering, men håper så lenge som mulig
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #35 Skrevet 9. september 2013 Ha ha ha det var dagens beste,fra en,mest sannsynlig under gjennomsnittet intelligent blå velger.. Dessverre utgør mange av de tyngste navbrukerne hjemmesitterne.. Sosialist og sosialklient er ikke det samme kjære deg. Det er nok desverre en viss fare for at de blå vinner valget,og det er ikke mindre enn en liten katastrofe for landet vårt,på sikt.. Som det stod i en artikkel på Dagbladet i dag,om det merkelige folket vårt.. Det er bare menneskene i et land som flommer over av melk og honning (les velstand) som kan tillate seg å gamble vekk en stabil regjering med stålkontroll over den norske økonomien.. Jeg liker faktisk personen Erna. Konkret,flink å snakke for seg på en tillitsvekkende måte og tildels fremstår sympatisk og jordnær. Men dette er ikke et valg over hvilken personlighet man liker best. Da hadde hun kanskje fått min stemme også. Det er partiprogrammet og fremtidsretningen for landet vårt man stemmer på. Her har nok desverre mange gått rett i baret. Jaja vi får krysse fingrene for at trollet sprekker fort i dagslys;-) :-) Anonymous poster hash: 5ca79...99f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #36 Skrevet 9. september 2013 Heia heia! Anonymous poster hash: 663ab...a22
frk Nilsen Skrevet 9. september 2013 #37 Skrevet 9. september 2013 Krysser fingrene og håper på det beste! Er stygt rett for at Ola Nordmann er blitt enda mer egoist enn før. Meg, meg, meg, og atter meg. Hva med å tenke på hva som er best for samfunnet som en helhet og hvordan vi ønsker at landet vårt skal bli for våre barn og barnebarn. Jeg håper inderlig at mine får nytte av velferdsstaten, ikke bare MEG!
Namnam:D Skrevet 9. september 2013 #38 Skrevet 9. september 2013 Krysser alt som er for rød seier Men må si jeg har en følelse av at valgets vinner blir blå... Får håpe på et svakt FrP, for det er igrunn sterk innflytelse derfra jeg frykter mest...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #39 Skrevet 9. september 2013 Anonymous poster hash: 0a72f...cfc
Dailis Skrevet 9. september 2013 #40 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde fryktet at det var verre, men ser ikke helt bra ut dette
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #42 Skrevet 9. september 2013 Synd, men som forventet dette. Kanskje har Norge godt av å se hva som skjer med FrP i regjering - grøss og gru. Kan bli en stygg wake up call for mange. Anonymous poster hash: 6e44d...a2a
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. september 2013 #43 Skrevet 9. september 2013 Stemte rødgrønt her også.. Men blå ser ut til å holde seg fast.. Til den største skrekk!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #44 Skrevet 9. september 2013 Da er det vel bare å legge ned denne tråden, og erkjenne at de blå vinner valget i år Anonymous poster hash: d157e...b14
studVest Skrevet 9. september 2013 #45 Skrevet 9. september 2013 Ha ha ha det var dagens beste,fra en,mest sannsynlig under gjennomsnittet intelligent blå velger.. Dessverre utgør mange av de tyngste navbrukerne hjemmesitterne.. Sosialist og sosialklient er ikke det samme kjære deg. Det er nok desverre en viss fare for at de blå vinner valget,og det er ikke mindre enn en liten katastrofe for landet vårt,på sikt.. Som det stod i en artikkel på Dagbladet i dag,om det merkelige folket vårt.. Det er bare menneskene i et land som flommer over av melk og honning (les velstand) som kan tillate seg å gamble vekk en stabil regjering med stålkontroll over den norske økonomien.. Jeg liker faktisk personen Erna. Konkret,flink å snakke for seg på en tillitsvekkende måte og tildels fremstår sympatisk og jordnær. Men dette er ikke et valg over hvilken personlighet man liker best. Da hadde hun kanskje fått min stemme også. Det er partiprogrammet og fremtidsretningen for landet vårt man stemmer på. Her har nok desverre mange gått rett i baret. Jaja vi får krysse fingrene for at trollet sprekker fort i dagslys;-) :-) Anonymous poster hash: 5ca79...99f A-M-E-N-!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #46 Skrevet 9. september 2013 Grattis med valget Anonymous poster hash: af764...537
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #47 Skrevet 9. september 2013 Ha ha ha det var dagens beste,fra en,mest sannsynlig under gjennomsnittet intelligent blå velger.. Dessverre utgør mange av de tyngste navbrukerne hjemmesitterne.. Sosialist og sosialklient er ikke det samme kjære deg. Det er nok desverre en viss fare for at de blå vinner valget,og det er ikke mindre enn en liten katastrofe for landet vårt,på sikt.. Som det stod i en artikkel på Dagbladet i dag,om det merkelige folket vårt.. Det er bare menneskene i et land som flommer over av melk og honning (les velstand) som kan tillate seg å gamble vekk en stabil regjering med stålkontroll over den norske økonomien.. Jeg liker faktisk personen Erna. Konkret,flink å snakke for seg på en tillitsvekkende måte og tildels fremstår sympatisk og jordnær. Men dette er ikke et valg over hvilken personlighet man liker best. Da hadde hun kanskje fått min stemme også. Det er partiprogrammet og fremtidsretningen for landet vårt man stemmer på. Her har nok desverre mange gått rett i baret. Jaja vi får krysse fingrene for at trollet sprekker fort i dagslys;-) :-) Anonymous poster hash: 5ca79...99f Godt at du har heila vedet då og ikkje har gått i den fellå! Anonymous poster hash: 9b347...56e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #48 Skrevet 10. september 2013 Gratulerer med vel overstått valg, kanskje dere ser at Norge overlever og med en blå regjering. Anonymous poster hash: d229c...199
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #49 Skrevet 10. september 2013 Gratulerer med vel overstått valg, kanskje dere ser at Norge overlever og med en blå regjering. Anonymous poster hash: d229c...199 Norge har overlevd med blå regjering før. Men det er rett og slett tragisk at vi nå garden regjering med FrP i. Det gjør meg skikkelig deprimert. Heldigvis kommer dere kun til å holde i 4 år. Anonymous poster hash: ce300...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå