Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hsr etablert rutine for kveldsgrøt og begynt å gi baby smaksprøver på dagen en gang med frukt og en gang med potet.. Nå nekter lille å ta pupp på dagtid.. What to do? Bare kjøre på med mer mat (fast føde) på dagen..? Anonymous poster hash: 89e39...490
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Hvor gammel er hn da? Sliter med det samme her og vurderer faktisk å gå over til flaske for det er vel begrenset hvor mye fast føde en baby kan ha på en dag... Dytter denne for deg og håper noen har gode råd:) Anonymous poster hash: 7d060...f05
Dajm Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 hvor gammel er baby da? Har dere fått deres første mens? Melken smaker ofte anderledes da. Ørebetennelse? Legger ved en nyttig link http://ammehjelpen.no/artikkel/18/Brystvegring
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Babyen er snart 5 mnd.. Tenker også på om jeg skal kjøre på med flaske eller øke med et til måltid.. Går greit å amme på nattetid og morgen når deg gjøres i senga.. Ikke lett dette her. Ingen ørrbetennelse nei.. Takk for link og svar, skal ta meg tid til å se på det når babyen er lagt Anonymous poster hash: 89e39...490
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Babyen er snart 5 mnd.. Tenker også på om jeg skal kjøre på med flaske eller øke med et til måltid.. Går greit å amme på nattetid og morgen når deg gjøres i senga.. Ikke lett dette her. Ingen ørrbetennelse nei.. Takk for link og svar, skal ta meg tid til å se på det når babyen er lagt Anonymous poster hash: 89e39...490 ikke fått mens heller nei.. Hi Anonymous poster hash: 89e39...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå