Gå til innhold

Ny på slanke-forum og begynner idag.


Kathrine.

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har vel meir eller mindre tenkt slanking i over 1 år. Gått ned, og gått opp osv.

I dag begynner eg med nytt pågangsmot og ny motivasjon.

Skal ned 15 kg. Fra 85 kg (grøss var jo nettopp 81 kg) til 70 kg.

 

Har meldt meg på dytt.no og skal snart begynne skitt-teller-konkurranse, men fra og med idag begynner eg med maten.

 

Skal kutte ut snop, men også telle kcal tenkte eg.

 

Så det eg lurer på er kva app eller nettsted bruker dere til kcal.telling?

Eg har tidligere brukt vektklubb.no men synes den har blitt dårligere med åra, så blir bare til at eg betaler og ikkje gidd å registrere, så vil gjerne ha tips om andre muligheter.

 

Mvh Kathrine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Har vel meir eller mindre tenkt slanking i over 1 år. Gått ned, og gått opp osv.

I dag begynner eg med nytt pågangsmot og ny motivasjon.

Skal ned 15 kg. Fra 85 kg (grøss var jo nettopp 81 kg) til 70 kg.

 

Har meldt meg på dytt.no og skal snart begynne skitt-teller-konkurranse, men fra og med idag begynner eg med maten.

 

Skal kutte ut snop, men også telle kcal tenkte eg.

 

Så det eg lurer på er kva app eller nettsted bruker dere til kcal.telling?

Eg har tidligere brukt vektklubb.no men synes den har blitt dårligere med åra, så blir bare til at eg betaler og ikkje gidd å registrere, så vil gjerne ha tips om andre muligheter.

 

Mvh Kathrine.

 

Du er hjertelig velkommen til å være med på tråden om hvor mye vi klarer å gå ned til neste sommer 2014. Der er mange i samme situasjon og vi støtter hverandre.

Jeg bruker shape up app på telefonen. Funker kjempebra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

 

Har vel meir eller mindre tenkt slanking i over 1 år. Gått ned, og gått opp osv.

I dag begynner eg med nytt pågangsmot og ny motivasjon.

Skal ned 15 kg. Fra 85 kg (grøss var jo nettopp 81 kg) til 70 kg.

 

Har meldt meg på dytt.no og skal snart begynne skitt-teller-konkurranse, men fra og med idag begynner eg med maten.

 

Skal kutte ut snop, men også telle kcal tenkte eg.

 

Så det eg lurer på er kva app eller nettsted bruker dere til kcal.telling?

Eg har tidligere brukt vektklubb.no men synes den har blitt dårligere med åra, så blir bare til at eg betaler og ikkje gidd å registrere, så vil gjerne ha tips om andre muligheter.

 

Mvh Kathrine.

 

Heisan. Vi tilbyr en helt gratis (reklamefinansiert) kaloridagbok http://www.Kaloridagboka.com og app for android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kaloridagboka.app. Det er en relativt ny kaloridagbok på nett og vi er positive til innspill for å gjøre den enda bedre. Velkommen skal du være :-)

 

Mvh Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...