Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Prøvde å google men ble ikke mye klokere - har de siste dagene hatt litt menssmerter i ny og ned, samt at kynnerne har tatt seg opp en del. Nå er menssmertene tilbake, og vonde! Hva er dette? Burde dette sjekkes opp eller er det normalt? Er såppas vondt at jeg blir litt bekymra :-/ Anonymous poster hash: f01b3...7fb
Gjest meg&mini Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Hvis det gjør vondt så synes jeg du skal ringe jordmor eller lege. I hvertfall siden du er bekymret selv! Bedre å være på den sikre siden, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Har vært hos legen i dag med akkurat samme problem. Jeg er 31 uker. Våkner om natta med ganske kraftige menssmerter som begynte fra uke 30. På dagtid har jeg bare de vante kynnerne. Siden urin, BT, hjertelyd på baby, ødem 0, og alt annet er normalt, kan vi konkludere med at dette er kynnere. Det vil bare merkes mer og mer og bli mer intenst sa han. Hvis du ikke har blødd, og alt annet er ok med dere, ville jeg slått meg til ro med at det er kynnere. Anonymous poster hash: 83690...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå