Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Vi har bare et soverom og må bo slik i nesten to år til, til jeg er ferdig med skolen. Men jeg føler jo på at hun bør ha sitt eget rom selv om hun ikke på noen måte gir uttrykk for det. Hun er vant til å ha meg der og hun kommer oppi til meg nesten hver natt/tidlig morgen og vi koser.. Anonymous poster hash: 374de...fa7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jeg hadde det slik da jeg var på den alderen. Mamma tok inn en sovesofa på stuen sånn at jeg fikk eget rom. Kunne det ha vært en løsning? Anonymous poster hash: c46e2...e8b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Synes ikke det er greit lenger. Jeg ville lagt på en sovesofa i stuen. Anonymous poster hash: 0d3fe...378
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Jeg har bodd slik med min 5-åring fra han var 4 til 5år. Soverommet var også så lite at vi delte seng Det er jo virkelig ikke ideelt, men må man så må man. Sovesofa i stuen til deg er et alternativ, så får hun eget rom? Anonymous poster hash: 5c46c...073
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader? Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Datteren min er 8 år og sover sammen med meg,enda hun har et stort eget rom. Hun er redd for å ligge alene og jeg syntes det er greit at hun sover hos meg enda.
Skylander Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg deler også rom med min 7 åring ennå, selv om han har eget soverom. Har tørr ikke å ligge alene, så da synes han det er best å ligge inne hos mamma'n sin.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader? Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader?Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218 Det var overhodet ikke frekt ment, jeg lurer oppriktig på dette. Har selv vert alenemor og student, så vet litt om det. Men det lønner seg nok alltid å studere på et litt mindre sted, er jo selvfølgelig dyrere i storbyene. Anonymous poster hash: 0d3fe...378
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Herlighet, det er bedre for datteren din at du studerer enn at hun får eget rom Hun lider neppe av det Anonymous poster hash: 5c46c...073
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader?Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218 Det var overhodet ikke frekt ment, jeg lurer oppriktig på dette. Har selv vert alenemor og student, så vet litt om det. Men det lønner seg nok alltid å studere på et litt mindre sted, er jo selvfølgelig dyrere i storbyene. Anonymous poster hash: 0d3fe...378 Jeg er i full jobb med ok inntekt, men har ikke råd til månedlige boutgifter på ca. 14 000 for å kunne ha en treroms. Har mye studielån å betjene også. Anonymous poster hash: 48701...218
Rød Skogfrue Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Det tror jeg virkelig ikke hun tar noe skade av! Du kan jo likevel innrede det som et hyggelig jenterom for ei på syv og på dagtid kan du re opp sengen din med sengeteppe og puter, så det blir til en daybed/ sofa. Da er det jo liksom "rommet hennes" og det blir hyggelig for henne å ha venninner på besøk. Tenk løsninger, folkens! Skjønner godt at det kan være vanskelig å leie en tre-roms, og hun lider sikkert innen nød! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Det er greit så lenge dere synes det er greit Hadde aldri giddet å spørre hønseflokken om det Anonymous poster hash: 242bd...569
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader?Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218 Det var overhodet ikke frekt ment, jeg lurer oppriktig på dette. Har selv vert alenemor og student, så vet litt om det. Men det lønner seg nok alltid å studere på et litt mindre sted, er jo selvfølgelig dyrere i storbyene. Anonymous poster hash: 0d3fe...378 Nå er det en god del utdannelser som ikke finnes på alle små skymingsplasser da. Juss, medisin, odontologi... Anonymous poster hash: 232d1...f5b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader?Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218 Det var overhodet ikke frekt ment, jeg lurer oppriktig på dette. Har selv vert alenemor og student, så vet litt om det. Men det lønner seg nok alltid å studere på et litt mindre sted, er jo selvfølgelig dyrere i storbyene. Anonymous poster hash: 0d3fe...378 Nå er det en god del utdannelser som ikke finnes på alle små skymingsplasser da. Juss, medisin, odontologi... Anonymous poster hash: 232d1...f5b Nå står det ingen steder hva HI studerer (og heller ikke hvor), men jeg tipper at det ikke er noen av de studiene som de kun har i de store byene. Dette er jo da kun basert på magefølelsen min... Anonymous poster hash: 0d3fe...378
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Vet ikke jeg, opp til dere det. Er jo ikke unormalt med tanke på at i andre land og i Norge før i tiden så sov jo hele familien på 1 rom. Anonymous poster hash: 87e41...4a0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader?Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218 Det var overhodet ikke frekt ment, jeg lurer oppriktig på dette. Har selv vert alenemor og student, så vet litt om det. Men det lønner seg nok alltid å studere på et litt mindre sted, er jo selvfølgelig dyrere i storbyene. Anonymous poster hash: 0d3fe...378 Jeg har ikke mulighet til å sove på stua da vi ikke bor alene. Vi bor hos broren min og derfor kan jeg ikke okkupere stua. Vi deler leilighet pga økonomi nå når jeg går på skole, men jeg har begynt å tenke endel på datteren..Men jeg har ikke råd til å bo for meg selv, da må jeg slutte å studere :/ Anonymous poster hash: 101cf...e37 Hvor i all verden bor du som ikke har råd til en liten leilighet? Antar du er alenemor? Da får du vel stønader?Finnes det ikke studentboliger der? Anonymous poster hash: 0d3fe...378 For en frekk kommentar! Til HI: Jeg deler selv soverom med datteren min på 7 år, og vi fortsetter nok med det noen år til. Vi betaler 9 500 for en tomroms i Oslo, og jeg har ikke råd til å betale 13 500- 15 000 for treroms (som er prisen for det her). Når hun etterhvert begynner å ytre ønske om å ha sitt eget rom, blir det nok en løsning hvor jeg sover i stuen på sovesofa. Anonymous poster hash: 48701...218 Det var overhodet ikke frekt ment, jeg lurer oppriktig på dette. Har selv vert alenemor og student, så vet litt om det. Men det lønner seg nok alltid å studere på et litt mindre sted, er jo selvfølgelig dyrere i storbyene. Anonymous poster hash: 0d3fe...378 Nå er det en god del utdannelser som ikke finnes på alle små skymingsplasser da. Juss, medisin, odontologi... Anonymous poster hash: 232d1...f5b Nå står det ingen steder hva HI studerer (og heller ikke hvor), men jeg tipper at det ikke er noen av de studiene som de kun har i de store byene. Dette er jo da kun basert på magefølelsen min... Anonymous poster hash: 0d3fe...378 Ja,jeg er alenemor. Å leie en 3-roms her i byen koster i gjennomsnitt fra kr 13 000,- og jeg hadde ikke så mye valg ifht hvor jeg skulle studere. Studentboliger er nesten umulig å få her,det er altfor få leiligheter i denne byen. Stønader har jeg ikke krav på utover en ekstra barnetrygd. Men tusen takk for alle tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 101cf...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå