Gå til innhold

Knust iphone. Få igjen på reiseforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i 1-årsdag i helga sammen med min gutt på 1 år. Det var flere barn der i alderen 0-2 år. Jeg la mobilen på en sjenk i stua hvor jeg regnet med at barna ikke rakk opp. Men det viste seg og ikke være tilfelle, for plutselig rev et av de eldste barna (2 år) ned mobilen fra skjenken slik at den knuste foran. Det var jo ikke med vilje barnet rev det ned mobilen. Likevel er det surt at mobilen knuste. Jeg lurer på om jeg kan få igjen på reiseforsikringen min, eller er det nytteløst? 

Anonymous poster hash: 85379...954
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innbo... gjort det 3 ganger. Huff

Anonymous poster hash: 29839...764

Skrevet

Innbo... gjort det 3 ganger. Huff

Men går da an å få igjen på min innbo-forsikring når det var hos noen andre det skjedde?

Skrevet

Vel.. er du.. nødt å si det var hos andre?

i verste fall...

må man så må man.. joda. Er vel i teorien feil men

Skrevet

Vel.. er du.. nødt å si det var hos andre?

i verste fall...

må man så må man.. joda. Er vel i teorien feil men

Nei, jeg kan jo si at det skjedde her også. Det forandrer jo ikke saken selv om det i teorien er løgn. MEN er det dumt å si det skjedde hos andre? Det går vel ikke utover husverten det skjedde hos? Det var ikke hennes barn, men et av de andre barna som var buden i selskapet, som rev ned mobilen ved et uhell.. 

Skrevet

For å slippe å forklare så veldig hadde jeg sagt det skjedde hjemme. Uhell kan skje.. lykke til :)

Skrevet

Blir det ikke dyrer med egenandel?

Skrevet

Slutter aldri å forundre meg over holdninger til mange her inne. Å lyve for å få igjen på forsikringen er utrolig lavmål! Har du uhellsforsikring så har du rett til å få igjen på forsikringen gjennom den, men ellers får du søren meg ta ansvar for at du ikke sikret telefonen ordentlig selv!

Anonymous poster hash: 82ce7...b4f
Skrevet

Slutter aldri å forundre meg over holdninger til mange her inne. Å lyve for å få igjen på forsikringen er utrolig lavmål! Har du uhellsforsikring så har du rett til å få igjen på forsikringen gjennom den, men ellers får du søren meg ta ansvar for at du ikke sikret telefonen ordentlig selv!

Anonymous poster hash: 82ce7...b4f

Jeg har ikke tenkt å lyve for å få igjen på forsikringen! Hvis jeg IKKE kan få igjen på reiseforsikringen så tar jeg det jo IKKE på innboforsikringen istedet. Hvis det er mulig å ta det på reiseforsikringen, men at det går ut over husverten der det skjedde, vil jeg heller ta det på min egen innboforsikring. Jeg har ikke peiling på hvordan slike ting fungerer da jeg ALDRI(!) har gjort dette før. Derfor jeg spør her inne for å høre om det i det hele tatt er mulig å få det igjen på reiseforsikringen. Gidder ikke å søke om det hvis det er nytteløst! 

Jeg føler forresten ikke at jeg var uforsiktig. Jeg la mobilen på en høy(!) skjenk der jeg trodde ikke barna rakk opp, for å kunne leke sammen med mitt barn og de andre barna som var der. Det var flere som hadde lagt sine mobiler på den samme skjenken. Bare tilfeldig at det var min mobil som ble revet i bakken og knuste! Var jo ikke som at jeg la mobilen på stuebordet, eller gulvet for den slags skyld.  

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, kjipt det der. 

Du kan fikse telefonen selv da. Er mye billigere enn å sende den til reparasjon.

Her får du video-instruks på hvordan det gjøres, i tillegg til alt av verktøy du trenger, og en helt ny iPhone skjerm.

http://www.smartegadgets.no/products/iphone-4

Anonymous poster hash: 92d9a...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...