Gå til innhold

Folk som stemmer Høyre - hva slags folk er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold dere for gode til drittslenging.

Anonymous poster hash: 249a9...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppegående folk som setter mye pris på personlig frihet, valgmuligheter og personlig ansvar. Som synes at de godt kan treffe egne valg og ikke trenger en velmenende stat som tror at den vet bedre.

Anonymous poster hash: 88cfc...a3d
Skrevet

Mannen min stemmer høyre, og det gjør han fordi hans hjertesak er å forenkle ting for gründere og selvstendig næringsdrivende. Han eier og driver selv et lite AS med to ansatte.

Jeg har helt andre hjertesaker og stemmer AP ;)

Anonymous poster hash: 94430...fb4
Skrevet

Jeg er meg :-D

Akkurat passe fra bunn til topp. Ganske snill og raus, inkluderer alle rundt meg og ser forandringer som en utfordring og ikke et problem. Jeg elsker hjemmekos og elsker barna og mannen høyt. Hater rot, men hater å rydde. Bretting av klær er noe herk, men er glad i tomme skittentøy korger. Jeg er ganske dristre, men har allikevel kontroll.

Har ikke sansen for mennesker som ikke engasjerer seg og som alltid henger seg på andre. Som feks foreldre som aldri er med i FAU, klassekontakter, vakter, kjøring, dugnad fordi de ikke gidder.

Jeg er glad i livet og er ganske positiv og blid, og synes jeg er heldig som får lov å være litt barnslig med barna mine!

God valg folkens! 

Anonymous poster hash: 7e97f...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...