Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Alle har jo en mening om folk som stemmer Frp eller Rødt f.eks, men er det en viss type folk som stemmer venstre? Anonymous poster hash: 0a042...7da
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jeg vet ikke hva som er steriotypen til Venstre, men jeg har stemt på de. Jeg er under 25 år, har to barn i barnehage og studerer. Jobber litt ved siden av studiene, tjener derfor ikke så mye. Er sammen med barnefar og vi eier en leilighet. Anonymous poster hash: b230d...d72
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Kopiert fra den liberale bølge: Det er ingen hemmelighet at Venstre er det partiet som har velgere med høyest utdanning. De gruppene som går igjen i vår velgermasse er selvstendig næringsdrivende/ grundere, lærere, forskere og unge. Anonymous poster hash: 860b1...483
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Utdannede mennesker som er opptatt av forskning og gründervirksomhet i tillegg til miljø. Anonymous poster hash: d59ec...4cf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Unge studenter, ifølge undersøkelser. Anonymous poster hash: 4b600...697
Papegøyeblomst Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg stemmer Venstre - er 41, høyskoleutdanning (men dessverre ufør), barn i småskolen. Lurte på om jeg skulle stemme noe annet i år, men alle valgomatene jeg tok viste det samme. De viktigste sakene for meg er skole, helse og miljøvern. Jeg er sterkt i mot deres forslag om å "tilrettelegge" for Romfolk/tiggere, men i den store sammenhengen betyr de andre temaene mye mer for meg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Det stemmer godt med mannen min som er venstre tilhenger. Han har flere bachelorgrader og er i nå ferd med å ta master. Anonymous poster hash: b0462...81d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg stemmer Venstre. Det blir uansett en blå regjering etter valget, og Venstre er da vitterlig bedre enn Frp..... Høyre er for å kvitte seg med fagforeningene, samt å legge mye mer økonomisk ansvar over på kommunene (noe som betyr b la dårligere skoler) og derfor kan jeg ikke stemme Høyre. Jeg er spesialsykepleier. Søsteren min som er kirurg stemmer også Venstre. Anonymous poster hash: 088fe...f29
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Både jeg og mannen mi stemte venstre. Vi er begge snart utdannet sivilingeniører og under 25 år. Anonymous poster hash: 3b5fe...c53
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg stemmer venstre. Vet heller ikke noe om den gjennomsnittlige venstre-stemmeren, men jeg er iallefall 27 år, har tre barn og mann, bor på landet og er i gang med min andre bachelorgrad. Utdanning og miljø er veldig viktig for meg. Anonymous poster hash: ecfd3...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå