Gå til innhold

hvordan bader/badet dere den 6mnd gamle babyen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har brukt en sånn "badehjelp" (http://www.jollyroom.no/catalog/product/view/id/6241/s/top-line-badhjalp-vit/category/199/?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7NjI0MTsjOyM&ttype=click) oppi badekaret.

 

småen begynner å bli for stor + at han beveger seg så mye at jeg tør ikke bruke den mer.

 

han kan ikke sitte selv ennå (og sikkert ikke på noen mnd...) 

 

har dere bare pleid å holde babyen? :) 

 

 



Anonymous poster hash: 07506...f1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk...

kanskje vi skal kjøpe noe sånt da.....

 

det blir jo en del penger på ting som bare brukes en liten stund med disse babyene....



Anonymous poster hash: 07506...f1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Funker fint å bare holde :)

 

Anonymous poster hash: 41b97...63d

 

 

 

sitter du oppi badekaret og holder da?

 

 

synes det er vanskelig å holde han sånn over kanten.. og samtidig få vasket han :P

 

 

Anonymous poster hash: 07506...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en sånn lignende stol som i linken oppi her, den er helt genial. Før han kunne sitte ordentlig pakket jeg en liten håndduk rundt ham slik at han var ordentlig støttet opp. Han elsket plutselig å bade når han fikk den stolen :) Kostet 300 kr på Barnas Hus den gang jeg kjøpte den, synes ikke det er dyrt mtp hvor godt den fungerte for oss. Solgte den for halv pris da han ble for stor for den. (Men måtte jo kjøpe en ny da vi fikk et barn til, vi skulle egentlig ikke ha flere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøvde å bare bade min i balja, men uten badestolen måtte jeg jo holde henne, da fikk jeg jo ikke vaska samtidig :P gleder meg litt til hun kan sitte selv. 



Anonymous poster hash: e86f8...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en sånn stol spm hører til balja, men brukte det ikke. Vi holdt ungen med den ene armen og vasket med den andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder den ene armen under nakken å bort til armen som jeg holder i å ruker den andre hånda til å vaske med. Har gjort dette til alle tre barna å ser ikke poenget med å bruke mer penger enn nødvendigt på ting som bare blir brukt enn kort stunn ;)

 

Anonymous poster hash: ebb6c...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den badestolen var gull verdt her :D

Plutselig gikk småen over til å føle seg trygg i vannet å det gjorde det lettere for meg å vaske han når jeg har begge armene.

Kommer garantert til å kjøpe en sånn til nestemann og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å bade jeg, så jeg bader med begge barna. Kjempekoselig! Når de blir store nok til å sitte alene oppi der så får jeg tid til å dusje mens de bader, to fluer i en smekk. Og så elsker de å bade når mamma er med og leker oppi der :)

Endret av Madolyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho sat i baljen. Før ho vart stor nok til å sitte låg ho, hadde ikkje så mykje vatn i at munn/nase kom under vatn når eg støtta opp med ein underarm under hovudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...