Gå til innhold

Barn som ikke får overnatte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen til sønnen min har _aldri_ overnattet noen plasser uten mor eller far tilstede. Er det normalt? Min sønn overnatter titt og oftebåde til venner, besteforeldre, tanter etc..

Skal sies at barna går i 7ende klasse..

Anonymous poster hash: 36dd0...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en god grunn? Foreldre har opplevd noe selv el.kanskje

Anonymous poster hash: 0c49a...0db
Skrevet

Får han ikke lov å overnatte, eller vil han ikke overnatte? Stor forskjell på det.....

Selv overnattet jeg kun hos besteforeldre til jeg var 12 år av den enkle grunn at jeg ikke ville.

Kan være mange årsaker til dette uten at det trenger å være unormalt!

Skrevet

Kan jo veldig godt hende at han ikke vil, og sier til kompisene at han ikke for lov. Lettere for en gutt på alderen å skylde på det, enn å si at han ikke vil/tør. 

Anonymous poster hash: 90de3...fc3
Skrevet

Det er trist hvis han ikke får lov hvertfall.

Skrevet

Sengevæter?

Anonymous poster hash: fe2c6...770
Skrevet

Han vil jo så gjerne overnatte. Noen ganger har han slått seg helt vrang når han har blitt hentet. Springer å gjemmer seg rundt om på tomten vår. Har forsøkt å snakke med foreldrene, men de mener overnatting er helt bortkastet tid..

Anonymous poster hash: 36dd0...9e7

Skrevet

Kusina mi tisset i senga til hun var rundt 14 år og sov derfor aldri hos venner... Hun ville ikke selv da.

Om gutten selv vil høres det merkelig ut at han ikke får lov, ungene elsker jo å overnatte sammen. Kanskje foreldrene ikke ønsker å ha overnattingsgjester hjemme av en eller annen ukjent grunn og derfor sier nei til overnatting borte også for å slippe gjøre gjengjeld?

Anonymous poster hash: 24971...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...