Gå til innhold

Andre med sure/sinte barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt er rett over 1år og er så ofte sur! Han sutrer og kjefter hele tiden! Han sover mellom 10-12 timer hver natt og hviler 1-2 ganger per dag i alt fra 30 minutt til 2 timer.. Noen tips og råd? Er ganske slitsomt!

Anonymous poster hash: f86e9...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen råd. Men jeg har 4 barn, 3 jenter og 1 gutt. Gutten, som er nr.2 i flokken var en sint liten tass da han var liten.

Jeg tenker bare at noen er mer glade av natur og andre mer sinte og missfornøyde. Jeg er jo den samme mammaen til de alle, og gir de all den kjærligheten jeg kan :) Så hvorfor han var mer sur, vet jeg sannelig ikke ;)

Anonymous poster hash: 2db3c...fc8
Skrevet

Ja, har en små hissig 2 åring + to sure tenåringer. Har dessverre ingen gode råd. Går i bølgedaler har jeg funnet ut. Og ja; Det er slitsomt!!

Anonymous poster hash: 16452...bde
Skrevet

Har ei jente på 2 år og 4 mnd. Og hun har vær sur og misfornøyd i ett år nå. Første hun gjør når hun våkner om morgenen er å sutre og siste hun gjør før hun sovner om kvelden er å sutre.

Nå er hun i trassalderen også, så det gjør det ikke noe bedre, har gjerne 3-4 raserianfall i timen. Er veldig viljesterk og ting går henne veldig fort imot.

Som baby var hun verdens snilleste, vi hørte henne knapt gråte. Men hun har altså tatt det igjen. I barnehagen er hun visst en solstråle, blid og fornøyd og veldig enkel å ha med å gjøre. Men så fort hun blir hentet så starter sutringen.

Veldig frustrerende. Å høre den sutringen med det første man våkner gir en utrolig dårlig start på dagen. Blir ikke akkurat i godt humør selv.

Antar at oppmerksomhetsbehov er en av grunnene, men hun kan ikke får 100% oppmerksomhet hele døgnet. Og hun er stort sett ikke fornøyd om hun får full oppmerksomhet heller.

Anonymous poster hash: 5a34e...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...