Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 og to tenåringsbarn. Vært gift i 15 år og sammen med kona siden de var 19-20 år. Hmmm. Hvordan få følelsene til å gå over ? Innser jo at dette er et håpløst prosjekt. Anonymous poster hash: 797a7...374
Musemorbr / Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 1: ikke treff mannen igjen. 2: ikke opphold deg på steder der du kan komme til å treffe mannen tilfeldig. 3: ta tiden til hjelp og fokuser på andre ting.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Da er mitt råd at du holder deg langt unna, altså unngå han så godt det går ann! Slett fra fb, ingen snoking på fb osv... Anonymous poster hash: 2ace0...a23
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Han har ikke FB profil, så det er jo greit. Men han er innom jobben min fra tid til annen, og jeg kan ikke akkurat holde meg unna der.... Anonymous poster hash: 797a7...374
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Flere ? Håper jo at han er drittlei kona og skiller seg uavhengig av meg. Huff. Anonymous poster hash: 797a7...374
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Håper du har moral og samvittighet nok til å la denne mannen være. Tenk på barna hans. Vil du splitte opp en familie for kun din egen del? Jeg tro for det første det er håpløst uansett og at dere aldri ville vart. Han hadde nok aldri fått samme følelsene for deg som for kona han har delt et liv og barn med. For det andre kan ikke du stå ansvarlig for å ødelegge og bryte opp en hel familie.. Hold deg unna og finn en som er singel Anonymous poster hash: c5ca1...7ff
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 La han være da... Han har kone og barn! Anonymous poster hash: 76d18...da3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Men det er ikke så lett å bare skru av følelsene. Hi Anonymous poster hash: 797a7...374
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Men det er ikke så lett å bare skru av følelsene. Hi Anonymous poster hash: 797a7...374 Men det er lett å holde seg unna. Hold følelsene dine for deg selv! Anonymous poster hash: b7016...5df
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Nei, ser den. Men er nok det beste... Kutte han helt ut! Anonymous poster hash: 76d18...da3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Kjenner du mannen? Om han har vært gift med samme dame i 15 år og kjærester enda lengre, så er det jo ikke noe å plage seg selv med. Han elsker kona si og tenker nok ikke annet om deg enn at du er hun der som rødmer på den arbeidsplassen... Glem han! Og jo, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 57d70...dbd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Er ikke så lurt å blande seg med en som har kone og barn da. Han kan jo ikke bare diche familien sin, for at dere skal leke "lykkelige" i noen mnd, for så at det ikke skal fungere mer... Hva om det hadde vært deg da, med mann og barn?! Anonymous poster hash: 76d18...da3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Kjenner du mannen? Om han har vært gift med samme dame i 15 år og kjærester enda lengre, så er det jo ikke noe å plage seg selv med. Han elsker kona si og tenker nok ikke annet om deg enn at du er hun der som rødmer på den arbeidsplassen... Glem han! Og jo, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 57d70...dbd Nå har det jo skjedd ekstremt mange ganger at menn har gått fra sin kone gjennom mange år til "nytt beite" da. Det at de har vært sammen i mange år er jo ikke alltid kvalitetstegn. Han jeg bor med var gift i 13 år før vi møttes. Nå er han min Anonymous poster hash: 9129f...a61
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Jeg prøver å skru av, men herregud så vanskelig det er. All fornuft sier styr unna. Hi Anonymous poster hash: 797a7...374
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Kjenner du mannen? Om han har vært gift med samme dame i 15 år og kjærester enda lengre, så er det jo ikke noe å plage seg selv med. Han elsker kona si og tenker nok ikke annet om deg enn at du er hun der som rødmer på den arbeidsplassen... Glem han! Og jo, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 57d70...dbd Nå har det jo skjedd ekstremt mange ganger at menn har gått fra sin kone gjennom mange år til "nytt beite" da. Det at de har vært sammen i mange år er jo ikke alltid kvalitetstegn.Han jeg bor med var gift i 13 år før vi møttes. Nå er han min Anonymous poster hash: 9129f...a61 Var han utro mot sin kone med deg? E du isåfall ikke redd han skal gjøre det samme med deg? Anonymous poster hash: f8f1c...bed
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Vet hvordan du har det. Ble forelsket ved første blikk i en på jobb... Første jeg gjorde var å se etter ring. Noe han dessverre hadde... Ble mer og mer intenst jo mer jeg snakket med han. Til slutt prøvde jeg å unngå han så mye som mulig selv om vi jobber sammen. sette meg en annen plass, ikke oppsøke han liksom... Det gikk 3 år... TRE ÅR!!! da jeg begynte å tilfeldig treffe på han ute på byen, spurte da hvorfor han var så ofte ute for tiden, har han ikke kone og barn hjemme? Nei altså det gikk ikke så bra.. Og da så jeg at han hadde ikke ring lenger heller.. Gikk litt over et år veeeldig forsiktig fram og nå har vi så vidt begynt å "date" Herregud så heldig jeg er! Har jo ventet over 4 år på denne mannen. Så nå håper jeg virkelig han er den rette. Forferdelig vanskelig å late som ingenting så lenge. Følelsene forsvant jo aldri.. Men har ikke andre råd til deg. Du kan i hvert fall IKKE prøve å ødelegge et ekteskap med vilje... Anonymous poster hash: 8f534...1a1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Han er nok lykkelig forelsket i sin kone. Ikke gjør noe, du kommer til å dumme deg ut Anonymous poster hash: a6626...759
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Let etter negative kvaliteter ved mannen!!! Ingen er så perfekte som det glansbilde vi lager oss når vi er forelsket... Anonymous poster hash: 34953...f2d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Hold deg unna! Du kan ikke styre følelsene nei, men du kan styre dine handlinger. Anonymous poster hash: 3c4d1...6da
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 Ja, kommer ikke til å gjøre noen fremstøt akkurat. Får se om han evt gjør det i så fall. Håper nesten det bare går over, for det er ganske slitsomt å føle seg som en fjortis igjen. Hi Anonymous poster hash: 797a7...374
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #21 Skrevet 8. september 2013 Kjenner du mannen? Om han har vært gift med samme dame i 15 år og kjærester enda lengre, så er det jo ikke noe å plage seg selv med. Han elsker kona si og tenker nok ikke annet om deg enn at du er hun der som rødmer på den arbeidsplassen... Glem han! Og jo, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 57d70...dbd Nå har det jo skjedd ekstremt mange ganger at menn har gått fra sin kone gjennom mange år til "nytt beite" da. Det at de har vært sammen i mange år er jo ikke alltid kvalitetstegn.Han jeg bor med var gift i 13 år før vi møttes. Nå er han min Anonymous poster hash: 9129f...a61 Var han utro mot sin kone med deg? E du isåfall ikke redd han skal gjøre det samme med deg?Anonymous poster hash: f8f1c...bed Bekymrer meg overhode ikke for det nei Anonymous poster hash: 9129f...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå