Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Noen med noen pinlige erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Ja, hadde besøk av ei vennina som kom grytidlig og var der langt ut på kveld, inviterte henne ikke men hadde ikke nok guts til å be henne gå, sendte mld til sambo: herregud ***** er her enda! Noen ide til åssen hun går hjem uten at jeg sier noe direkte? Ble nok sendt til vennina mi som satt ved siden av meg, gitt... Hun var den siste jeg teksta meg og så dun og uforsiktig som jeg var trykke jeg på Send.. Anonymous poster hash: c9661...d39
kaklemor Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Ja, hadde besøk av ei vennina som kom grytidlig og var der langt ut på kveld, inviterte henne ikke men hadde ikke nok guts til å be henne gå, sendte mld til sambo: herregud ***** er her enda! Noen ide til åssen hun går hjem uten at jeg sier noe direkte? Ble nok sendt til vennina mi som satt ved siden av meg, gitt... Hun var den siste jeg teksta meg og så dun og uforsiktig som jeg var trykke jeg på Send.. Anonymous poster hash: c9661...d39 Hoho! Den var lei
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Oooh, den var lei Jeg planla overraskelsesfest til samboeren min som fylte år, og skrev invitasjos-sms med all informasjon som jeg skulle sende til en kompis av ham....og sendte den rett til samboer
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jepp! Vi hadde en ordning på skolen hvor vi skulle tekste læreren hvis vi ikke kom til timen (vgs). Jeg tekstet læreren og sa at jeg var syk og etterpå skrev jeg til venninnen min "lyst til å finne på noe i dag? Skulker norsken!", klarte selvsagt å sende den til læreren og ikke venninnen :-O LITT flaut å komme til timen uken etter hehe. Anonymous poster hash: e8caf...b68
Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg sender ofte feil, men ikke så mange av spesielt pinlig karakter. Men en gang skrev jeg hvor irriterende det var at jeg ikke fikk tak i venninna mi til samboeren min, dessverre ble den sendt til henne. Jeg var ganske oppgitt for var viktig at eg kom i kontakt med henne. Det viste seg at hun hadde glemt mobilen i bilen, heldigvis tok hun det lett. Må si jeg fikk et sug i magen da jeg så den ble sendt feil
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Ja var sammen med fyr når jeg var rundt 18-19 år. Jeg ville ikke være sammen med han, og hadde truffet en annen jeg var interessert i. Så skulle jeg svare på en sms fra han jeg var interessert i: han var på fylla i går og hadde eksen med seg hjem, jeg er på vei opp til han nå for å si at jeg ikke gidder dette mer. Jeg sendte den til han jeg var sammen med... Men kanskje vel fortjent!! Anonymous poster hash: 92500...61a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Skulle sende en mld til en venninne og fant bare siste meldingen jeg hadde fått av henne og skrev det jeg skulle før jeg trykket send. Men den siste meldingen jeg hadde fått av henne var en invitasjon, som jo var sendt til en gruppe, på en eller annen måte greide jeg sende meldingen jeg skulle sende til henne til hele hennes gruppe... Var ikke noe pinlig innhold da, men telefonen min tikket jo inn med en haug meldingen hvor folk ikke skjønte noenting Anonymous poster hash: 5c7e3...ea8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 ååh, blir flau bare av å lese noen av disse:P hehehe... Jeg har nok gjort dt mange ganger, men ingen som har vært fryktelig pinlige. når jeg var 12-13 år, skulle jeg sende meld til en vennind om at jeg skulle ta hull i ørene med en nål. dette hadde jeg i forkant spurt min mor om, og hun sa strengt nei. Jeg klarte å sende denne meld TIL min mor. Ikke så flaut eller ille, men det var det eneste jeg kom på i farta. Anonymous poster hash: f95b6...37b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg skulle svare ei venninne som spurte hvordan det gikk med fyren jeg datet for maaaaaange år siden (10 år eller noe?) Var en av de første jeg møtte han var 3 år eldre og mer erfaren, og jeg var kjempe forelska. "Går kjempebra, møttes da og da, og tror vi snart kan si vi er kjærester". Jada, den sendte jeg til han, og fikk klart i svar da jeg møtte han neste gang at dette KUN var en flørt. Skal sies at jeg ble lei av flørten etter en stund og møtte en annen som var intr i mer enn en flørt. Flørten ble ganske lang i maska da han skjønte jeg hadde byttet han ut Anonymous poster hash: 9c232...362
Bustetroll Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 (endret) Herregud JA!Da jeg var rundt 13-14, var jeg mye på chatter, snakket mye med gutter på sms, chat osv.Var en gutt jeg drev å flørta med, og det ble litt dirtytalk.. Skulle sende han sms en gang, med ganske grovt innhold.Husker ikke hva han het en gang, men husker navnet var lagret som CA på tlf. Men denne CA, stod for catrine, som var tante til besteveninna mi, god venninne av mamma, og naboen vår..... Viste seg at gutten jeg skulle sende til, var lagret som noe annet. Jeg hadde bare tullet litt med mine egne kontakter.... Endret 8. september 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Var frustrert på sjefen ang forskjellsbehandling og sendte en veldig frustrert melding til en god kollega....trodde jeg, men nei den hadde jeg sendt til sjefen min :(Trodde jeg skulle dø Anonymous poster hash: 2211f...65e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Jeg tok imot en feilsendt sms. Min eks sendte melding til sin elskerinne om at jeg skulle besøke en venninne og han var ledig hele helgen. Han var ikke mye fornøyd da han måtte ut av leiligheten min den kvelden, og det viste seg elskerinnen heller ikke ville ha ham da hun fant ut han ikke eide noe av det han sa var hans Anonymous poster hash: f2e7d...dd2
Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2013 Jeg tok imot en feilsendt sms. Min eks sendte melding til sin elskerinne om at jeg skulle besøke en venninne og han var ledig hele helgen. Han var ikke mye fornøyd da han måtte ut av leiligheten min den kvelden, og det viste seg elskerinnen heller ikke ville ha ham da hun fant ut han ikke eide noe av det han sa var hans Anonymous poster hash: f2e7d...dd2 Ååh, shit! Men flaks for deg egentlig
CaptainHindsight Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Jepp. Sendte en sexmelding som skulle gått til mannen min, men som isteden kom til moren min. Kjenner skamrødmen komme bare av å skrive det ned nå. *Tenker på noe annet*
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Skulle sende et teaser bilde av meg til samboer, endte med å sende det til lillebroren hans.. Som på den tiden var 16år.... Var bare utringing da, men allikavel... FLAUT! Anonymous poster hash: a49f1...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå