Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Som mamma til snart 3 barn, og en mann som er borte halve året så sliter jeg med en del dødsangst. Har rett og slett panikk for å dø, og tenker irriterende mye på d når jeg legger meg. Gråter meg mye i søvn pga d. Skal ikke utdype så mye mer, men d jeg lurte på er om d er vanlig å tenke slik når man er gravid? Mener å huske at d var slik forrige gang også. Flere som føler dem blir tullete av sånne tanker? Anonymous poster hash: 690da...dbc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Tror det er vanlig å få mange rare tanker når man er gravid, har det sånn selv Anonymous poster hash: 669de...d76
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg tenker mye på det. Har 3 barn, men er ikke gravid. Når jeg legger meg og ligger våken, kjenner jeg på vondter og er sikker på at jeg er alvorlig syk og kommer til å dø! Jeg er livredd for å kjøre bil, fly, osv, for er redd for å komme i en ulykke og dø! Ligger og tenker på barna og uttrykkene i fjesene deres når de får beskjed om det. Herregud, de er helt sykt!! Og forferdelig slitsomt! Er et normalt? Bør jeg få hjelp? Er og livredd for at det skal skje noe med de! Det er min største frykt! Men akkurat det er vel normalt... Har også massevis av tvangsnevroser! Gjør jeg ikke det og det kommer jeg til å dø! Når jeg skriver det ned nå skjønner jeg. At jeg bør få hjelp, men hvor. Og hvordan...:/ Anonymous poster hash: 92cd5...912
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Alle frykter jo å dø fra barna sine mens de er små, det er helt naturlig. Men at det tar helt overhånd så det preger livet ditt, du gråter og ikke får sove pga det osv tror jeg neppe er normalt. Ville snakket litt med legen om det tror jeg, du kan ikke la en slik angst ødelegge og styre livet ditt. Anonymous poster hash: 1abce...f76
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Huff.. Du høres nesten ut til å ha d verre enn meg :/ ja du skulle nok hatt litt hjelp ja. Jeg ska be om å få snakke med psykologisk sykepleier i morgen. Da skal jeg til fastlegen på kontroll. Jeg har tidligere gått på zoloft i noen år. D tok de verste toppene. Men jeg ønsker heller å jobbe meg igjennom dette på egenhånd. Håpe jeg overlever Anonymous poster hash: 690da...dbc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Huff.. Du høres nesten ut til å ha d verre enn meg :/ ja du skulle nok hatt litt hjelp ja. Jeg ska be om å få snakke med psykologisk sykepleier i morgen. Da skal jeg til fastlegen på kontroll. Jeg har tidligere gått på zoloft i noen år. D tok de verste toppene. Men jeg ønsker heller å jobbe meg igjennom dette på egenhånd. Håpe jeg overlever Anonymous poster hash: 690da...dbc [/quote Finnes det medisiner mot det? Uff, går på altfor mange medisiner, så tror ikke det er noen løsning! Psykologisk sykepleier, er det noe alle kommuner skal ha? Hadde nok vert en begynnelse! Anonymous poster hash: 92cd5...912
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 D er i hvert fall et tilbud jeg har blitt tilbudt mange ganger som gravid. Du kan jo høre med fastlegen din .? Hi Anonymous poster hash: 690da...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå