Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 man har en tett eggleder? Jeg fikk beskjed om at jeg hadde en tett eggleder da jeg var hos gynekolog:( Anonymous poster hash: b7556...0af
Optatium Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jeg hadde to tette eggledere, og da kommer ikke egget ut når du har eggløsning. Jeg fikk begge mine fjernet under en lapraskopi, og IVF ble vår løsning. Spørs jo om du har en eller to tette eggledere. Tror også at man ikke kan se dette helt sikkert uten en lapraskopi (iallfall ifølge min gynekolog som mente jeg hadde tette,men ville ikke si det for sikkert før lap car gjennomført). Lykke til uansett:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg fikk kontrastveske "oppi der". Da viste det seg at jeg hadde EN tett eggleder. Den andre var fin Hi Anonymous poster hash: b7556...0af
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Jeg fikk kontrastveske "oppi der". Da viste det seg at jeg hadde EN tett eggleder. Den andre var fin Hi Anonymous poster hash: b7556...0af Men kunne de ikke åpne den igjen? Jeg hadde også det nemlig, noe som førte til at jeg (og du) har bare seks sjansen i året på å bli gravid. Men de åpnet opp igjen min (ikke spør meg hvordan, jeg lå i full narkose... Hehehe... Men det ble gjort med kikkhullskirurgi), og nå fungerer begge. Anonymous poster hash: a2880...7aa
Kanutten83 Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Sånn logisk sett vil du ha halvert sjansen siden man jo i følge boka slipper et egg fra eggestokkene annenhver gang. Så du har 6 muligheter i løpet av et år i stedenfor 12. Men så kan det jo være at du slipper egg 2 ganger på rad fra der det er tett, eller omvendt. Du skulle ikke ha noen problemer med å bli gravid så lenge alt annet er fint, mulig du må bruke litt lengere tid bare
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Det er ikke riktig at det slippes et egg annen hver gang fra eggleder. Det er ikke så regelmessig som en tidligere har trodd. Om det blir vanskelig for HI å bli gravid er umulig å forutsi. Sett i gang med prøvingen og ta kontakt med fastlege for videre oppfølging. Anonymous poster hash: 5b5f5...76c
<3 2G <3 Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Snakk med Gyn du var til ang dette. Da vil du få mest riktig info. Når du først har vært der så er det lettere å få time igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 En jeg kjenner hadde to tette eggledere. De fikk de "åpnet" ved hjelp av kirurgi. Hun har nå 2 barn. Har flere andre venninner som har måtte fjerne egglederen pga av svangerskap utenfor livmoren. De har fått flere barn etter det. Anonymous poster hash: fe970...ea1
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Det er ikke riktig at det slippes et egg annen hver gang fra eggleder. Det er ikke så regelmessig som en tidligere har trodd. Om det blir vanskelig for HI å bli gravid er umulig å forutsi. Sett i gang med prøvingen og ta kontakt med fastlege for videre oppfølging. Anonymous poster hash: 5b5f5...76c Stemmer. Jeg får alltid vondt ved EL, og det er 2/3 av gangene på høyre side, og 1/3 på venstre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå