Bustetroll Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Stod på skattelistene en link til et register over døde i Oslo, men kom bare opp feilmelding da jeg trykket på den..Så lurer om det er et sted man kan se en oversikt over dødsfall?Gjelder en jeg var litt sammen med før, som fikk kreft, og jeg lurer rett og slett på om han er i live enda.. Facebook slettet han for lenge siden, tlfnr er skjult, og vi har ingen felles kjente, så vanskelig å finne ut.
Ikkenonick Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Dødsannonser finnes stor sett elektronisk også nå, og aktuell lokalavis for Oslo i den sammenheng blir Aftenposten.
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2013 Dødsannonser finnes stor sett elektronisk også nå, og aktuell lokalavis for Oslo i den sammenheng blir Aftenposten. Han bodde ikke i Oslo, men faktisk i samme kommune som jeg bor nå. Får titte.. Men det er vel uansett ikke alle som legger ut dødsannonse i avisen? Det er jobare et fåtall er det ikke
Ikkenonick Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Det er faktisk normalt at annonse står i avisen, men det er ikke alle lokalaviser som har dette elektronisk. Skattelisten kan jo gi en pekepinn (må logge inn på Altinn for å se den siste) Dessverre er jo 2011 det nyeste som ligger ute frem til midten av oktober. Kanskje Folkeregisteret er villige til å svare?
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2013 Det er faktisk normalt at annonse står i avisen, men det er ikke alle lokalaviser som har dette elektronisk. Skattelisten kan jo gi en pekepinn (må logge inn på Altinn for å se den siste) Dessverre er jo 2011 det nyeste som ligger ute frem til midten av oktober. Kanskje Folkeregisteret er villige til å svare? Kanskje det kanskje!
Rafaella Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Stod på skattelistene en link til et register over døde i Oslo, men kom bare opp feilmelding da jeg trykket på den.. Så lurer om det er et sted man kan se en oversikt over dødsfall? Gjelder en jeg var litt sammen med før, som fikk kreft, og jeg lurer rett og slett på om han er i live enda.. Facebook slettet han for lenge siden, tlfnr er skjult, og vi har ingen felles kjente, så vanskelig å finne ut. Hvor gammel er/var han?
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2013 Stod på skattelistene en link til et register over døde i Oslo, men kom bare opp feilmelding da jeg trykket på den.. Så lurer om det er et sted man kan se en oversikt over dødsfall? Gjelder en jeg var litt sammen med før, som fikk kreft, og jeg lurer rett og slett på om han er i live enda.. Facebook slettet han for lenge siden, tlfnr er skjult, og vi har ingen felles kjente, så vanskelig å finne ut. Hvor gammel er/var han? er 35 nå isåfall
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Folkeregisteret har da taushetsplikt eller? Tror nok ikke de gir ut den type info.. Anonymous poster hash: 6845b...2c2
beibilykke Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Om du søker han opp i f.eks nyeste skatteliste via din side på altinn kommer det opp rødt kryss om personen er død eller noe ! Kanskje en måte å finne det ut på
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2013 Om du søker han opp i f.eks nyeste skatteliste via din side på altinn kommer det opp rødt kryss om personen er død eller noe ! Kanskje en måte å finne det ut på Man får jo bare siste som er fra 2011. Der er det ikke et rødt kryss i alle fall.Og han ringte meg sist i okt 2011, så vet han var i live da, hehe.
Rafaella Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Vet om en 77-mod som døde av kreft for noen få uker siden på vestlandet. Men vet ikke hvor du bor?
beibilykke Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Om du søker han opp i f.eks nyeste skatteliste via din side på altinn kommer det opp rødt kryss om personen er død eller noe ! Kanskje en måte å finne det ut på Man får jo bare siste som er fra 2011. Der er det ikke et rødt kryss i alle fall.Og han ringte meg sist i okt 2011, så vet han var i live da, hehe. Åååhh.. ok. Husker du ikke navn på f.eks søsken som du kanskje kan finne på face så Kan du jo sende de en melding
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. september 2013 Vet om en 77-mod som døde av kreft for noen få uker siden på vestlandet. Men vet ikke hvor du bor? Han var 78'modell Og fra Akershus
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2013 Om du søker han opp i f.eks nyeste skatteliste via din side på altinn kommer det opp rødt kryss om personen er død eller noe ! Kanskje en måte å finne det ut på Man får jo bare siste som er fra 2011. Der er det ikke et rødt kryss i alle fall.Og han ringte meg sist i okt 2011, så vet han var i live da, hehe. Åååhh.. ok. Husker du ikke navn på f.eks søsken som du kanskje kan finne på face så Kan du jo sende de en melding Ingen felles kjente som sagt. vet hva ex-en hans (som han dumpa meg for å gå tilbake til:P) heter, men hun HATET meg visst, utifra å ha sett profilbildet mitt på facebook bare, så tror ikke jeg skal kontakte henne!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Uten at jeg vet helt sikkert så tror jeg personer forsvinner fra skattelistene når de dør. Det gjelder alle skattelister, også de fra langt tidligere år. Da er det ikke mulig å søke de opp. Så om han dukker opp når du søker på han der, så er han nok i live. Mormor døde for noen mnd siden, og hun er helt borte fra de offentlige skattelistene. Anonymous poster hash: fb457...ccc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Uten at jeg vet helt sikkert så tror jeg personer forsvinner fra skattelistene når de dør. Det gjelder alle skattelister, også de fra langt tidligere år. Da er det ikke mulig å søke de opp. Så om han dukker opp når du søker på han der, så er han nok i live. Mormor døde for noen mnd siden, og hun er helt borte fra de offentlige skattelistene. Anonymous poster hash: fb457...ccc Mulig dette er rett i forhold til Skatteetaten, men gamle lister på nettaviser sletter ikke døde personer. Anonymous poster hash: fe25a...15d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Vet om en 77-mod som døde av kreft for noen få uker siden på vestlandet. Men vet ikke hvor du bor? Begynte navnet på S? Anonymous poster hash: 9b841...bb8
Bustetroll Skrevet 8. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 8. september 2013 Uten at jeg vet helt sikkert så tror jeg personer forsvinner fra skattelistene når de dør. Det gjelder alle skattelister, også de fra langt tidligere år. Da er det ikke mulig å søke de opp. Så om han dukker opp når du søker på han der, så er han nok i live. Mormor døde for noen mnd siden, og hun er helt borte fra de offentlige skattelistene. Anonymous poster hash: fb457...ccc Ahaa! Jeg kan jo prøve å søke på noen jeg vet er døde:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 Jeg fikk svar hos folkeregisteret da jeg spurte om noe tilsvarende en gang. . Jeg tror ikke de egentlig skulle oppgi det, men de svarte at jeg "ikke trengte å lete etter ham mer". Hvis han er død er han sansynlig vis også begravet. Kirkene har oversikt over gravplassene. Anonymous poster hash: bc18f...efb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #21 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor er det så viktig å finne ut for deg at han er i live? Har du noen spesifikke indikasjoner som tilsier at han kan være død? Er jo ikke vanlig å dø i så ung alder. Anonymous poster hash: b4e42...5ef
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=x Her er en link du kan bruke for å søke opp gravsteder i Norge... Anonymous poster hash: e2fb8...75c
Miamimom Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 Hvis det er viktig for deg så send meg en pm så skal jeg finne ut av det for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #24 Skrevet 8. september 2013 Hvis det er viktig for deg så send meg en pm så skal jeg finne ut av det for deg. Hvis du stiier på registere som HI ikke kan få opplysninger fra på offesiell måte har du vel ikke lov til å utlevere dem til henne heller? Anonymous poster hash: bc18f...efb
Miamimom Skrevet 8. september 2013 #25 Skrevet 8. september 2013 (endret) Hvis det er viktig for deg så send meg en pm så skal jeg finne ut av det for deg. Hvis du stiier på registere som HI ikke kan få opplysninger fra på offesiell måte har du vel ikke lov til å utlevere dem til henne heller? Anonymous poster hash: bc18f...efb Har jeg sagt det? Endret 8. september 2013 av Miamimom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå