Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Vet at jeg egentlig ikke har grunn til det, men kjenner det nå sånn likevel da. Jentungen på 11 skulle i bursdag i dag, og ville jeg skulle stelle håret, noen jeg gjorde og det ble veldig fint. spurte om ho var fornøyd eller om ho ville ha det annerledes, men nei ho ville ha det sånn. Ho fikk og låne ett kult smykke av meg som passa fint til antrekket. Og før ho gikk hadde ho dratt ut alt jeg hadde brukt tid på å ordne og slengt håret i en vanlig hestehale og slengt fra seg smykket. Så ja jeg er skuffa nå. Jeg tok meg tid til dette når jeg egentlig hadde 1000 andre ting å gjøre Anonymous poster hash: 0f8c7...b9c
snurripåsnei Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 samme skjer her også. 11åring vil ha hjelp fra mor til å velge klær,hår o.l og ender opp med å skifte og endre håret like før hun fyker ut døra. Kjedlu men de må bare få prøve seg og bli selvstendige.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Hvem er barnet her? Du eller henne?? Anonymous poster hash: 4a30d...5ba
Mandala Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Høres kjedelig/ slitsomt ut å bli skuffa over en sånn ting.
Gjest Julia1984 Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Er du 11-åringens venninne som er like gammel?
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Å hjelpes, da tror jeg du må tøffe deg opp litt til virkelige tenåringsfaktene begynner! Har du ikke selv opplevd at selv om alle andre sier at du er pen, så er du ikke fornøyd selv om bare må gjøre noe med det?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Håper inderlig du tuller, HI. Anonymous poster hash: 31c4a...815
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Nei jeg tuller ikke og ikke er jeg 11 heller. Skriver jo at jeg vet jeg ikke har grunn til det, men ja jeg er likevel skuffa. Anonymous poster hash: 0f8c7...b9c
Berta_78 Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Må være slitsomt å være så følsom! Tenk på at dere hadde en hyggelig stund sammen og at det er flott at hun gjør egne vurderinger :-)
Kanutten83 Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 (endret) Hadde kanskje blitt litt skuffa, men ikke vist det, tenkt som så at min smak passer kanskje ikke helt 11 åringens Og tenkt at nå vet jeg hvordan mamma hadde det Men hadde ikke latt det prege meg, da hadde det bare vært å grave seg ned først som sist Endret 7. september 2013 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Jeg skjønner at du ble litt skuffet jeg helt menneskelig! Og sikkert et steg på veien til å herdes til skikkelig tenåringsmor
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Herregud!!!!!!! Anonymous poster hash: 6de58...363
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Så, så... En dag vil din mening telle igjen, men inntil da er du sikkert like håpløs som resten av oss. Du får betrakte det som kvalitetstid. Det kommer en dag der hun faktisk bryr seg om hva du mener igjen, men ikke hold pusten mens du venter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå