Gå til innhold

HVordan skjule profilen min for en bekjent på Match.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget meg en profil der, men foreløpig uten bilde.

Jeg har sett diverse bekjente der, men det er særlig én jeg ikke vil skal vite at jeg har profil på en sån side. Han har vært inne og sett på siden min, og jeg på hans, men jeg håper han ikke skjønte at det var meg.

Jeg ser man kan blokkere profiler. men hva skjer da? Hva får han vite om det? Jge må dessuten gå inn på hans profil for å kunne blokkere den - vil det da komme opp at jeg har besøkt den igjen?

Vil gjerne legge ut bilde, men skjule meg for ham.

Anonymous poster hash: 4d497...913
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

hi

Skrevet

ingen som vet?

hi

*dyttelidytt*

Skrevet

jeg vet ikke hvordan det er der, men på sukker kan man blokkere. Tror at det er sånn at de du blokkerer forsvinner fra listene. Ikke 100% sikker. Gjør det evt før du legger til bildet ditt? Går sikkert an å søke seg til det på sidene deres?

Anonymous poster hash: 43b38...074
Skrevet

jeg vet ikke hvordan det er der, men på sukker kan man blokkere. Tror at det er sånn at de du blokkerer forsvinner fra listene. Ikke 100% sikker. Gjør det evt før du legger til bildet ditt? Går sikkert an å søke seg til det på sidene deres?

Jeg har søkt, men det står bare hvordan man kan blokkere, jeg da ikke lenger dukker opp i deres søk, eller noe sånt, men ikke om de kan se at jeg var inne på siden deres først (for det må jeg for å kunne blokkere ham)

Skrevet

Jeg har søkt, men det står bare hvordan man kan blokkere, jeg da ikke lenger dukker opp i deres søk, eller noe sånt, men ikke om de kan se at jeg var inne på siden deres først (for det må jeg for å kunne blokkere ham)

*Gjør et siste dytteforsøk*

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...