Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Husker du hva du selv ville bli når du var liten? Hva jobber du som nå? Hehe her kan det komme mange morsomme kommentarer :-) Min datter på 2 år vil kjøre søppelbil:-) hun står å venter å blir helt fra seg av glede når søppelbilen kommer :-) jeg skulle bli rik når jeg var liten, ente opp som sykepleier Anonymous poster hash: 2b8c2...ee7
Fae Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Siden jeg passer min niese så ta jeg med begge ungene jeg har i hus. Gutten min på 7 vil bli pilot. Min niese på 3 vil bli prinsesse.
Juks Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Da min var to ville hun jobbe på søppelfyllinga Min nr to ville være ekspeditrise på et konditori
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Jeg ville bli brannmann da jeg var liten, men er utdannet førskolelærer Sønnen min ville jobbe på bowlingen da han var 5-6 år, for da kunne han bowle så mye han ville når det ikke var noen kunder der Nå er han 9 år og vet ikke lenger hva kan vil bli, bowlingkarrieren har han slått fra seg igjen gitt. 4-åringen skal bli mamma når hun blir stor sier hun, for hun har frø i magen som kan vokse til en baby når hun blir voksen.... Anonymous poster hash: 8b0c1...cf9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Min jente vil ikke bli stor. Hun er redd for å bli gammel slik som oldemor. Anonymous poster hash: 2d7a3...445
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Minste på 5 vil bli dyrepasser/dyrelege/biolog (hun er utrolig glad i alt av dyr, hun tar katten med på do og har hatt edderkopper i bur med i seng Storebror på 7 vil bli brobygger og helst på Bornholm Anonymous poster hash: 2bc0d...e60
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Jeg ville bli jockey eller dyrelege og endte opp som førskolelærer. Min eldste vet ikke hva hun vil bli, men utifra interessene hennes tipper jeg sangstjerne, danser eller justin bieber groupie Min mellomste på 1 tipper jeg vil bli bonde eller lastebilsjåfør siden hun elsker å kjøre traktor og lastebil med pappaen
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Jeg ville bli supermodel eller kles designer. Begynte å se The bold and the beautiful når jeg var 13 år, og det hjalp jo på.. Hehe.. Vi har 3 barn, eldste vil jobbe i NASA, er 11 år. Mellomste vil bli brannmann, er 8 år. Minstemann, kan ikke å snakke enda Anonymous poster hash: 657e2...04a
Galskapens overhode Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Jeg ville bli frisør, endte som dataingeniør og lærer. Jobber nå som lærer. Datter 10 år vil bli dårlege og dyrepasser. Hun skal bi med Ca 10 menn som skal ha forskjellig ansvar rundt om på gården. Sønn 5 år- superhelt Sønn 2 år- vil jobbe som -voksen og kjøre gravemaskin.
Gjest Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 En er på vei til å bli elektroingeniør, mens den andre skal bli ambulansemedarb. Hva den tredje blir, veit jeg ikke ennå og den fjerde er for liten - men tenker meg noe innen duppeditter lik sin bror
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Med minsten på 4 på veksler det mellom statsminister og bonde - så det blir spennende å se hva det ender med Storesøster på 8 år vil bli politi. Om hun fortsetter å være like forsiktig og engstelig er jeg spent på når det går opp for henne at det kan bli en utfordring... Men jeg støtter dem begge og fantaserer med dem framover i fremtiden - så jeg skal både få lov til å kose med grisen til minsten, og sitte på politihesten til storesøster, er det rart jeg gleder meg?! Anonymous poster hash: d91cd...4a4
Monajenten Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Han på 6 vil bli danser, fotballspiller og klovn Hun på 9 vil bli forsker! Jeg skulle bli popstjerne
Gemini77 Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Datteren min på 5 år vil bli lege. Sønnen min på 7 år vil bli dyrlege eller samme som meg (Molekylær biolog).
Gustav Klitt Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 "Mamma, når jeg blir stor så skal jeg bli *mitt navn*, akkurat sånn som deg, mamma." - lille mannen på to år og ni måneder. Jeg smelta! Jeg ville bli lærer eller lege. Er på vei mot det siste.
Stolt mamma til småtroll Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Min 3-åring vil bli brannbilsjåfør ( på en gul,ikke rød brannbil) eller sykepleier... Blir spennende å se hva det blir til
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Datteren min på 5 år vil bli lege. Sønnen min på 7 år vil bli dyrlege eller samme som meg (Molekylær biolog). Hvis du er molekylærbiolog ville du visst at det skrives i ett ord..basalkunnskap Anonymous poster hash: 1ee32...7d6
Mandala Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 9-åringen vet ikke. 7-åringen vil bli lærer.
Mandala Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Jo, 9-åringen vil bli oppfinner med "bonusbror" kom jeg på nå.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 minste på 3 brannmann, hun på 6 vil bli dyrlege og politi. Jeg vil helst at de får god utdannelse begge to, slik at de bli økonomisk uavhengige og kan stå på egne bein Anonymous poster hash: 91b21...237
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 7. september 2013 #21 Skrevet 7. september 2013 5 år i des vil bli trikkefører eller stillasmontør:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 7. september 2013 #22 Skrevet 7. september 2013 Jenta på fem vil bli konge, guttungen på to til bli rosa hund. Dette kan bli interessant :-P
mollabell Skrevet 7. september 2013 #24 Skrevet 7. september 2013 Brannmann eller helikopterpilot. Han ønsker seg helikopter til jul...."og mamma, da mener jeg et skikkelig et altså, ikke et sånt som de har i lekebutikken"...hmm, jeg må vist begynne å spare.
Ikkesåallerværst Skrevet 7. september 2013 #25 Skrevet 7. september 2013 Han vil bli pappa. Altså ikke pappaen sin, men en pappa. Og ingen ting annet, visstnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå