Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hei, Jeg sliter med mye humørsvingninger, og nå når jeg har mye hormoner er det ekstra ille.. Er det noen som har tips til hvordan man kan takle de værste toppene/bunnene? Jeg kommer til å bli gal hvis det skal være sånn her i 5 mnd til.. Anonymous poster hash: 9ff62...d12
Lykketroll13 Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Humørsvinginger er ikke noe gøy. Håper det går seg litt til ut i 2. Trim. Selv må jeg ofte minne meg selv på at jeg er hormonell og kan være irrasjonell og går bort fra situasjonen i stedet for å la det gå ut over andre. Men det er slitsomt å ikke vite om humøret er "berettiget" eller overdrevet.
Prøvepånr2 Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg har ikke merket så mye enda, og samboer sier jeg fortsatt er snill og grei Men jeg kom med 'en kommentar om noe på jobb, og fikk slengt i trynet "å, er du så hormonell nå du da". Ble faktisk skikkelig forbannet, men sa ingenting og gikk derifra.. Frekt å gå ut fra at noen er hormonell pga en er gravid..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Jeg er så sinna og hormonell at jeg visstnok kjefter i søvne også hehe Prøver å bite meg i tungen slik at folk ikke skal tro jeg er helt gal, meeeeen det går jo ikke alltid.. Så ingen tips herfra, men skjønner hvordan du har det! Skal straks inn i 3 trimester og har vært hormonell fra dag en. JeeY! Anonymous poster hash: be6b1...806
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jeg er så sinna og hormonell at jeg visstnok kjefter i søvne også hehe Prøver å bite meg i tungen slik at folk ikke skal tro jeg er helt gal, meeeeen det går jo ikke alltid.. Så ingen tips herfra, men skjønner hvordan du har det! Skal straks inn i 3 trimester og har vært hormonell fra dag en. JeeY! Anonymous poster hash: be6b1...806 Uff, jeg håpte det skulle bli bedre etterhvert :/ Jeg må nok passe på å ikke bli for sliten, for er da det blir værst.. Selvom det er vanskelig med full jobb og studier i tillegg.. kan jeg be om gradert sykemelding? Anonymous poster hash: 9ff62...d12
Stella Maris Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Du kan fint be om gradert sykemelding. Om du er sliten og ikke fungerer godt i hverdagen er det jo kanskje det som skal til? Bedre å være gradert sykemeldt og funger bedre, enn å være 100% i jobb, dra strikken langt, og gå på en skikkelig smell.
Gjest flykræsj Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Klarer å holde meg på matta på jobb, men hjemme derimot... Kjenner at det lett begynner å koke inni meg, eller at jeg gråter for småting. Begge deler er egentlig svært utypisk meg. Som HH80 sier; teller til 10 eller 100 Selv om man er hormonell går det faktisk an å ta seg sammen innimellom, og det mener jeg strengt tatt at man bør også. En gåtur etter jobb og slenge seg litt på sofan på kvelden synes jeg også hjelper litt på humøret. Ellers er det klart at jeg får litt ekstra slack fra mannen for at jeg er noe mer ustabil, men han tillater ikke at jeg oppfører meg som et troll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå