Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Aner ikke hva slags sko jeg skal kjøpe til han i år, i fjor kjøpte jeg reima sko, de likte han ikke og endte opp med freinds sko. Har prøvd sorell, gortex og andre reima sko før og noen var greie en sesong og ikke til å bruke neste. Hva slags vintersko kjøper dere til deres? Anonymous poster hash: 98b7f...f16
Edelweis Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 jeg har kjøpt en del Ecco tidligere år og det er de som har fallt best i smak her, så tror jeg satser på dem i år også =) reimaskoene ble brukt, men de var for myke i skaftet syntes jenta her. viking sine ble for harde/stive. så liker hun ikke hvordan sorell sine ser ut, og jeg er enig egentlig. de er greie til vinterdressen, men ikke til bare jakke, og jeg kommer ikke til å kjøpe to par vinterstøvler til alle 3 i år!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Ugg med lisser og gummikant nederst. Knallbra i kaldt vær og slaps. Anonymous poster hash: 536af...8bb
Edelweis Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 noen som har prøvd gulliver sine vinterstøvler???
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Spurte gutten selv hva han ønsket seg så peker han på converse.... Ehhhh... Det blir det ikke.. SKal sjekke ut ecco og viking... Uggs tror jeg ikke han vil ha. Anonymous poster hash: 98b7f...f16
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Snøresko til hverdags, som han går med til og fra skolen osv Som disse f.eks: http://www.skoringen.no/produkter/47516-barna/2613-viking---graa-komb/#.UioIXsa-2So Sorel til basing i snøen. Både 12 og 9 åringen hadde denne kombinasjonen av sko i fjor og var veldig fornøyd med det så det blir sånn i år også.. Anonymous poster hash: db66f...a30
Serepta Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Her har vi god erfaring med Viking sine gore tex. Har også hatt sorel, men de ble så klumpete. Tenker det blir Ecco i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå