Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Er det tilnærmet umulig uten helt konkrete, beviselige intensjoner? Anonymous poster hash: e1537...d9b
DaTuMa Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 At noen plager deg gjentatte ganger over tid feks, utøver vold mot deg eller truer med å gjøre det
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Noen som kan noe om dette? Anonymous poster hash: e1537...d9b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 At noen plager deg gjentatte ganger over tid feks, utøver vold mot deg eller truer med å gjøre det Sorry, så ikke svaret ditt før jeg dyttet. Hvor får grensen for å plage noen? Er det jeg som vurderer om noen er truende, eller må jeg fremlegge bevis som politiet kan vurdere? Har en sin har plaget meg i 5 år, men han er smart, og ingenting kan bevises å være ment for å plage meg. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: e1537...d9b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Noen som kan noe om dette?Anonymous poster hash: e1537...d9b Jeg er politi og jobber særlig med vold i nære relasjoner. Man ønsker å høre begge partene før man utsteder besøksforbud, men din historie og subjektive oppfatning holder. Det er ikke nødvendig med ytterligere bevis, selv om dette selvsagt styrker saken din. Det er en lav terskel for å utstede besøksforbud, så kontakt ditt lokale politi. Om ikke annet for en prat om saken din! Ønsker deg all lykke til! Anonymous poster hash: 0653e...2d1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Noen som kan noe om dette?Anonymous poster hash: e1537...d9b Jeg er politi og jobber særlig med vold i nære relasjoner. Man ønsker å høre begge partene før man utsteder besøksforbud, men din historie og subjektive oppfatning holder. Det er ikke nødvendig med ytterligere bevis, selv om dette selvsagt styrker saken din. Det er en lav terskel for å utstede besøksforbud, så kontakt ditt lokale politi. Om ikke annet for en prat om saken din! Ønsker deg all lykke til! Anonymous poster hash: 0653e...2d1 Takk for fint svar! Da får jeg kontakte politiet på mandag å høre.. Anonymous poster hash: e1537...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå