Gå til innhold

Mannen dro ut i et sinne for han mener jeg er lat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 8 uker til termin og har bekkenløsning. Er fortsatt i jobben min som nattevakt så er sliten etter de vaktene og tar flere dager på å hente meg inn igjen.

Jeg vasker klær, legger sammen og legger på plass, skifter på sengene, rydder kjøkken, prøver å støvsuge nesten hver dag. Det eneste jeg ikke gjør er å vaske gulvet. 

Nå er han kjempesint for han mener jeg ikke gjør noen som helst med barna, at jeg bare sitter i sofaen hele dagen. Jeg sitter en del i sofaen, men gjør da husarbeidet, står opp med barna, kler på de, kjører de til bhg de dagene han ikke kan og henter de. 

Om han ikke forstår at jeg er sliten og litt deprimert pga vi har dårlig økonomi for tiden siden han sykemelder seg for en gammel arbeidsskade så vet jeg rett og slett ikke om jeg orker mer.. 

Anonymous poster hash: bf03c...067
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skulle hatt seg en kakk i bakhodet...

Skrevet

Lat faktisk! Slutt å gjør det du gjør, så får han se hva som skjer når ingen gjør de!Eller skriv ned alt du gjør, også vis ham listen.

Herregud,noen mannfolk tror faktisk at husarbeid gjør seg selv! Kjenner jeg blir mektig irritert på mannen din...

Anonymous poster hash: dc04f...f6c
Skrevet

Du er ikkje lat! Kva gjer mannen heime då?

Skrevet

Og hva gjør han da? Eller er han unnskyldt siden han er sykemeldt? God tid til å gjøre husarbeid da kan du jo si, du er tross alt på jobb.

Evnt. kan du gå i streik og fortelle ham at NÅ skal du pokker vise ham hvordan det blir når du sitter i sofaen hele dagen, og så gjør du det :D 

Anonymous poster hash: 8df26...04e
Skrevet

hadde tatt meg en ferie jeg. sagt at han får passe barn å hus i to tre uker å dratt et sted der jeg fikk pleiet meg selv :-)

Anonymous poster hash: 112ff...cae

Skrevet

Så mannen din gjør ingenting hjemme? Hva når du kommer hjem fra nattevakt?

Hvis du mener han er sykemeldt på feil grunnlag så er det jo bare å si fra? Hva om mannen faktisk har vondt?

Dere er flinke med å rakke ned på andre sine menn..

Anonymous poster hash: e1921...d66

Skrevet

Hva gjør han av husarbeid hjemme da? Sett foten ned og krev hjelp, alle i en husholdning skal bidra.

Anonymous poster hash: a6b2e...597

Skrevet

Hvis han er sykemeldt, hva gjør han?

Anonymous poster hash: f3966...585

Skrevet

Seriøst?! Er han blind??

Kjenner jeg ble mektig provosert av dette! Skulle likt å se han i fin situasjon, for en egoist!

Skrevet

Jøss, er han plutselig blitt så usympatisk eller er dette en oppførsel som er vanlig for ham? Siden du velger å få flere barn med ham, mener jeg?

Han blir sint faktisk, for han mener du er lat. Hva er det med disse mennene som gjør at dere samer finner dere i å bli behandlet på denne måten?

Anonymous poster hash: 66c31...f96

Skrevet

Så hvis du også blir sykemeldt vil ingen ting bli gjort hjemme. Ja for han mener vel ikke at du skal gjøre noe om du blir syk?

Eller mener han at du skal slite deg totalt ut i tillegg til å gi han ett barn?

For en totalt idiot av en "mann"

Anonymous poster hash: c4545...86c
Skrevet

Jøss, er han plutselig blitt så usympatisk eller er dette en oppførsel som er vanlig for ham? Siden du velger å få flere barn med ham, mener jeg?

Han blir sint faktisk, for han mener du er lat. Hva er det med disse mennene som gjør at dere samer finner dere i å bli behandlet på denne måten?

Hvordan vet du at hun er same  :D

Skrevet

Håper bare dere som rakker ned på mann hennes uten å egentlig vite noe, har verdens beste mann hjemme, en som aldri er sur å grinete å alt bare er helt topp.

Etter det som blir skrevet av mange her er kanskje enslige som ikke kan ha noen mann?

Dere forventer at en mann skal stille opp hele tiden?

Hva om hennes mann har smerter? Sliter med seg selv? Det skrev hun ikke noe om.. Så hvorfor være så bråkjekke?

Skrevet

Håper bare dere som rakker ned på mann hennes uten å egentlig vite noe, har verdens beste mann hjemme, en som aldri er sur å grinete å alt bare er helt topp.

Etter det som blir skrevet av mange her er kanskje enslige som ikke kan ha noen mann?

Hva om hennes mann har smerter? Sliter med seg selv? Det skrev hun ikke noe om.. Så hvorfor være så bråkjekke?

Ja jeg har faktisk en helt utrolig fantastisk ektemann som stiller opp. 

Jeg lette lenge etter han også.

Jeg setter også veldig pris på han og viser det :)

Skrevet

De gir oss sametruser:-)

Skrevet

Hvordan vet du at hun er same :D

Hahahaha, nå måtte jeg le :D

Anonymous poster hash: c0962...721

Skrevet

Han er sykemeldt for skade, ergo hjemme, men med vondt. Du er gravid og har bekkenløsning, men i jobb. Hva er forskjellen på dine vondter og hans? Du jobber borte, da må han "jobbe" hjemme.

Anonymous poster hash: db697...2de

Skrevet

Bare fordi man har litt vondt så kan man da henge opp et klesvask. Og man skal i hvert fall ikke KLAGE på at partneren er LAT når man selv ikke gjør noe i huset, uansett grunn. Man trenger ikke å være dørmatte for å være attraktiv som samboer/kone. Noe som heter selvrespekt her i verden.

Anonymous poster hash: a001d...519

Skrevet

Det kommer an på hva du liker og hvilken wiskey du skal drikke.

Vi bruker å oppbevare den ved ca. 18 grader. Smaker først på den bar og har av til i litt vann ( 1-3 ss allt ettersom hvilken type).

Har vi i vann lar vi den blande seg noen min av seg selv før vi drikker på nytt.

Skrevet

Det kommer an på hva du liker og hvilken wiskey du skal drikke.

Vi bruker å oppbevare den ved ca. 18 grader. Smaker først på den bar og har av til i litt vann ( 1-3 ss allt ettersom hvilken type).

Har vi i vann lar vi den blande seg noen min av seg selv før vi drikker på nytt.

Kom vist under feil plass :)

Skrevet

Jeg synes du Hi gjør mye hjemme ut ifra det du skriver, jeg har også bekkenløsning, men jobbet redusert på kontor frem til mammaperm, og gjorde nesten ingenting hjemme etter jobb. Mannen min derimot gjorde alt og gjør det fortsatt;) nå bidrar jeg litt mer, men i mitt eget rolige tempo...og vi har en 2 åring i huset i tillegg.

Jeg vet ikke hva mannen din gjør eller ikke gjør av husarbeidet, men synes hans reaksjon er altfor drøy...

Anonymous poster hash: 2e863...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...