Gå til innhold

Dere med menn på sjøen/offshore rundt termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er ute på turnus nå og termin rett rundt hjørnet :) viss baby melder ankomst før han kommer seg hjem. Hadde dere noen med dere på føden, eventuelt hvem eller fødte dere alene?

Har en fra før, så besteforeldre er selvsagt barnevakt for oss :)

Anonymous poster hash: 7f4ff...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på :)

Anonymous poster hash: f3aa0...a0d

Skrevet

Siden terminen min kom på en dag han hadde turnus, fikk han de 14 dagene fri fra jobb av arbeidsgiver. Eneste 'kravet' de hadde var å få se terminbekreftelsen som jordmor hadde gitt oss :)

Anonymous poster hash: e15ab...17c

Skrevet

Siden terminen min kom på en dag han hadde turnus, fikk han de 14 dagene fri fra jobb av arbeidsgiver. Eneste 'kravet' de hadde var å få se terminbekreftelsen som jordmor hadde gitt oss :)

Samme her... 14 dager fri og med betaling :)

Skrevet

Siden terminen min kom på en dag han hadde turnus, fikk han de 14 dagene fri fra jobb av arbeidsgiver. Eneste 'kravet' de hadde var å få se terminbekreftelsen som jordmor hadde gitt oss :)Anonymous poster hash: e15ab...17c

Slik gjør vi det også! Har egentlig termin fire dager etter utreisen hans, så da tar han hele den turen fri! Trengte bare legeerklæring på termindatoen :)

Skrevet

Siden terminen min kom på en dag han hadde turnus, fikk han de 14 dagene fri fra jobb av arbeidsgiver. Eneste 'kravet' de hadde var å få se terminbekreftelsen som jordmor hadde gitt oss :)Anonymous poster hash: e15ab...17c

Ja, vi fikk og med betaling :)

Skrevet

Samboer rakk ikke fødsel med 1.mann pga han var på jobb. Hadde med en venninne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...