Gå til innhold

Småbarns mor som drikker klokka 5 om morgenen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er nok ikke barna der, men uansett. Sitter å drikker med masse yngre gutter klokken 5 om morgenen på en fredag... Er ikke det noe spesielt?

Anonymous poster hash: 7adf5...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jobber ingen lengre?

Anonymous poster hash: 34652...cc4

Skrevet

Jo, jobber ingen lengre?

Hun gjør jo det ellers. Kan være at hun har fri såklart, men veldig spesielt å prioritere alkohol midt i uka med masse smågutter som nettop har blitt myndige spør du meg. Dessuten er hun egentlig gift.

Skrevet

Jo, jobber ingen lengre?Anonymous poster hash: 34652...cc4

Hun gjør jo det ellers. Kan være at hun har fri såklart, men veldig spesielt å prioritere alkohol midt i uka med masse smågutter som nettop har blitt myndige spør du meg. Dessuten er hun egentlig gift.Anonymous poster hash: 7adf5...46b

Noen ganger er det dog lurt å bry seg litt mindre om andre på den måten du gjør nå! Hvem vil du redde? Jenta/guttene/barna/mannen hennes/jobben hennes? Jeg forsto ikke helt...

Skrevet

Hun gjør jo det ellers. Kan være at hun har fri såklart, men veldig spesielt å prioritere alkohol midt i uka med masse smågutter som nettop har blitt myndige spør du meg. Dessuten er hun egentlig gift.Anonymous poster hash: 7adf5...46b
Noen ganger er det dog lurt å bry seg litt mindre om andre på den måten du gjør nå! Hvem vil du redde? Jenta/guttene/barna/mannen hennes/jobben hennes? Jeg forsto ikke helt...

På bærtur eller? ;-) jeg ville bare slarve og legge frem noe jeg reagerte på. Det er nok av andre unødvendige og rare tråder her inne. Så hvorfor ikke en til ? Var det noe mer du lurte på? :-)

Skrevet

Må si jeg reagerer mye mer på at hun er en gift voksen kvinne som fester sammen med smågutter, enn på at hun er småbarnsmor og drikker klokken 5? Et nachspiel kan jo fort vare til fem...

Anonymous poster hash: 08ed3...3b2
Skrevet

Må si jeg reagerer mye mer på at hun er en gift voksen kvinne som fester sammen med smågutter, enn på at hun er småbarnsmor og drikker klokken 5? Et nachspiel kan jo fort vare til fem...

Anonymous poster hash: 08ed3...3b2

Syns helheten er rimelig spesiel. Jeg vet at nach kan vare så lenge ja. Så det er det ikke noe rart med. Men alt rundt det er merkelig. Også det å drikke på en torsdag til fredags morgen.

Skrevet

Hvordan vet du dette uten å være der selv?

Anonymous poster hash: abf09...163
Skrevet

Noen ganger er det dog lurt å bry seg litt mindre om andre på den måten du gjør nå! Hvem vil du redde? Jenta/guttene/barna/mannen hennes/jobben hennes? Jeg forsto ikke helt...Anonymous poster hash: 34652...cc4

På bærtur eller? ;-) jeg ville bare slarve og legge frem noe jeg reagerte på. Det er nok av andre unødvendige og rare tråder her inne. Så hvorfor ikke en til ? Var det noe mer du lurte på? :-)Anonymous poster hash: 7adf5...46b

Hadde jeg vært på bærtur hadde det ikke vært nettilgang her jeg bor. Her inne består også av meg, som er lei all sladringen og luringer på hva andre driver med. Hva med å spørre henne og så spørre oss hva vi synes? Kanskje er det en logisk forklaring som at de jobber sammen eller noe

Skrevet
Også det å drikke på en torsdag til fredags morgen.

Det kunne jeg fint gjort hvis jeg ikke skulle på jobb og det var da jeg hadde barnevakt. Spiller ikke så stor rolle hvilken dag det er da...

Anonymous poster hash: 8c712...e17

Skrevet

Torsdag er da en drikkedag?

Anonymous poster hash: 4cfa9...855
Skrevet

drikker cola? kanskje tar seg en joint og drar ei stripe også.. så jækla engasjert i naboene dine da. sku likt å sett noen skrevet et innlegg her. NABODAMA STÅR I VINDU KL FEM OM MÅRRAN Å SER H A JEG DREKKER..

Anonymous poster hash: 6a968...652

Skrevet

Kanskje det er kolleger eller noe da, og at de feirer noe. For tydeligvis (?) har jo mannen tatt med barna et annet sted nettopp for at hun skal kunne feste med disse guttene ;)

Skrevet

Torsdag er jo en vanlig gå-ut-dag for studenter, og selv om hun er småbarnsmor trenger man jo ikke nødvendigvis gå rett inn i husmors-rollen? Hvis hun har barnevakt så kjør på! Jeg har vært på mange nach med folk som er eldre enn meg, både med og uten barn, og det er gjerne noen av de festligste nach'ene! Man får litt andre og mer spennende diskusjoner når man er forskjellige!

(Jeg håper at jeg kan fortsette å være på sene nach lenge enda, en gang i blant!)

Anonymous poster hash: cc8fc...67c
Skrevet

Selvfølgelig er nok ikke barna der, men uansett. Sitter å drikker med masse yngre gutter klokken 5 om morgenen på en fredag... Er ikke det noe spesielt?

Ikke hvis hun har både barnefri og jobbfri i morgen og så lenge guttene ikke er mindreårige. Feste kan man vel fint gjøre på en torsdag hvis man feks er student :-)

Anonymous poster hash: 236a9...39c

Skrevet

Ikke hvis hun har både barnefri og jobbfri i morgen og så lenge guttene ikke er mindreårige. Feste kan man vel fint gjøre på en torsdag hvis man feks er student :-)

Anonymous poster hash: 236a9...39c

Det er hennes sak  B)

Anonymous poster hash: df399...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...