Gå til innhold

Merkelige symptomer.... Kan jeg være gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p piller men rotet en del med de forrige mnd. Så fikk jeg en mensen som jeg syns var litt merkelig da jeg skulle ha. Den varte i 4 dager istedet for 6 som den pleier, og det var litt mindre. Hadde masse menssmerter.

Nå er det en uke siden siste mensdag, har ganske ømme brystvorter, litt vondt i magen (nederst) og hatt veldig vondt i hodet i over en uke... Jeg er ikke spesielt tissatrengt da... 

Jeg sluttet på pillen denne mnd, men mitt spm er da; Kan jeg være gravid selv om jeg har hatt mensen? Er det noen av dere som har vært det? Tok en test rett før mensen som var negativ. Men det er nå ca 2 uker siden...

Og ja, jeg vet at jeg må ta en test for å vite, så det trenger dere ikke si. Jeg vil bare vite om det er noen som vet om man faktisk kan få bortfallsblødning selv om man er gravid når man går på pillen?

Anonymous poster hash: 03de8...449
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg også har vondt i korsryggen.

Disse symptomene kan kanskje også komme når man slutter på pillen pga hormoner???

HI

Skrevet

Tydeligvis ingen som har peiling eller opplevd noe??

HI

Skrevet

Nei, og når du ber oss om å ikke si at du skal ta en test, så er det vel ikke så mye svar å få. En tur til legen kanskje?

Anonymous poster hash: ef479...cb3
Skrevet

Flott :)

Takk for svar!

Hvis ingen har sluttet på piller her og merket symptomer på det så får jeg kanskje gjøre det da..

Skrevet

Hvis du nettopp har sluttet på pillen kan det være kroppen som prøver å komme seg tilbake i normalt gjenge. Eggløsning kanskje? Jeg merker det godt når jeg har eggløsning, og kan gjerne forveksles med gravidsymptomer. Når det er sagt ble jeg gravid rett etter at jeg hadde sluttet på pillen, så det kan også være graviditet. Hvis du sluttet på pillen denne mnd, er det dog kanskje litt tidlig å merke gravidsymptomer allerede, så jeg ville ha holdt en knapp på eggløsning :) Hvis du er prøver er det vel bare en ting å gjøre, hopp i høyet ;) Og.... du må ta en test for å vite helt sikkert. (Måtte bare si det ;)  )

Lykke til.

Anonymous poster hash: 4115b...ba2
Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg sluttet på å piller og mnd etter så hadde jeg mange graviditetstegn.

Mensen var i tillegg forsinket og jeg tok test etter test. Alle var negative.

Jeg leste at hvis man slutter på ppiller eller dropper flere piller kan dette gjøre at man ikke får EL og dette kan "lure" kroppen og man kan få mange graviditetstegn.

Skrevet

Tusen takk for svar. 

Har gått på pillen så lenge nå, så det er litt kålete... 

Men er det noen av dere som vet ang det å ha mensen når man er gravid dersom man har blitt gravid etter kluss (ekstremt kluss) med piller? Den var kortere og noe  mindre blod enn normalt.

HI

Gjest meg&mini
Skrevet

Uten å vite helt sikkert så tror jeg det, men jeg har hørt om de som har hatt blødninger som har vært mens-lignende, rundt den tiden de skulle hatt mensen.

Og har vært gravide.

Du kan jo vente litt og ta en ny test?:)

Lykke til i hvertfall!

Skrevet

Takk takk!!! :) 

Det skal jeg gjøre! Håpe håpe ;)

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg må bare si at disse tegnene jeg fikk

kom før mensen og forsvant med engang mensen kom.

Skrevet

Ok, jeg har de nå, en uke etter mens, og ca 2 uker etter pilleslutt... kanskje det er EL....:) Jaja, det er vel ikke mer å gjøre enn å vente og se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...