Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Mini på 2 år har vokst ut av skoene sine og har nå bare gummistøvler. Men hva kjøper jeg? Vil planlegge så jeg ikke kjøper meg ihjel. joggesko, Cherrox, goretex, skinnstøvel med texmembran og fór (bisgaard, har så veldig lyst på disse uansett kjenner jeg)?. Til vinteren og senhøsten, kan han ha goretex vintersko fra viking og skinnstøvel med texmembran og ikke ha cherrox? Bor på innlandet så det er som regel mye snø og passe kaldt her, og han går i barnehage. Vil også ha passe mye sko og ikke sykt stive. Vær så snill og hjelp meg dere kloke damer, jeg holder på å bli sprø av denne grublinga og planleggingen Anonymous poster hash: d07d4...c86
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Nå ville jeg kjøpt ett par halvhøye Goretex joggesko. Til vinteren kommer jeg til å kjøpe ett par goretex vintersko til jenta, samt at hun har dockboots til de mildere våte dagene. Anonymous poster hash: 1189a...ca3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Her må man nesten ha begge deler, bor på kysten, og her er det oftere "slapsevær".. Anonymous poster hash: 1189a...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå